اس ام اس عاشقانه بهاری

 

تو گران مایه ترین تصویری
من اگر قاب تو باشم کافیست
ای صمیمانه ترین آیت مهر
با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم.

اس ام اس عاشقانه

برایم مثل همین ”بهار” می مانی
آمدنت را همیشه
تحویل میگیرم.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

هر بار که تو را یاد میکنم
گم میشود تکه ای از من، در من
همین روز هاست که
"تمام شوم"

اس ام اس عاشقانه کوتاه

باز احساس غریبی به دلم میگوید
یک نفر
با سبد خاطره ها می آید.

اس مس عاشقانه

از تو به دریاها رسیدم مثل یک موج خروشان در آغوش ساحل قلبت خوابیدم
زندگی ام با تو همین است
رها کردی مرا از تنهایی آنگاه که نسیم عشقت گرد و غبارها را از دلم برد
و من رسیده ام به جایی که دلم نمیخواد هیچگاه ترک کنم این دنیای عاشقانه را.

اس ام اس دوست داشتن

 به اندازه ی تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی.

اس ام اس عشق

باران نبار
.
.
.
.
من نه چتر دارم، نه یار.

اس ام اس عاشقانه جدید

صدای تپش های قلبمو میشنوم
هیچ علاقه ای واسه زندگی کردن توش نیس.

پیامک عاشقانه

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند
به جز تنهایی عمیق تر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها.

اس ام اس عاشقان

وقتی سایه ها بوی انسانیت نمی دهند
همان بهتر که سایه ای بالای سرم نباشد
اینجا برای حوا بودن آدم کم است.

اس عاشقانه

قهرم
با دنیایی که بینمان فاصله ای به درازای حسرت بی تو بودن گذاشت.

اس ام اس

در جواب زنی که میگه:
"دلم برات تنگ شده"
نباید بگی منم همینطور
باید بگی کجایی؟ اومدم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

هیچوقت از کسی که دوستش داری آسون دست نکش شاید دیگه کسی رو به اندازه اون دوست نداشته باشی
و هیچوقت
از کسی که دوستت داره ساده نگذر شاید دیگه هیچکس مثل اون تورو دوست نداشته باشه.

اس ام اس عاشقانه غمگین

 تنهایم
اما دلتنگ آغوشی نیستم خسته ام
ولی به تکیه گاه نمی اندیشم
چشمهایم تر هستند و قرمز ولی رازی ندارم
چون مدتهاست دیگر کسی را خیلی دوست ندارم.

سایت اس ام اس جدید

مهربانی را از درخت شکوفه زده آموختم  
چون وقتی ب آن  لگد زدم ب جای تلافی شکوفه بارانم کرد.

اس مس جدید

اگر روزی احساس کردی میخواهی گریه کنی
مرا صدا کن
به تو قول نمیدهم که بخندانمت ولی میتوانم با تو گریه کنم.

عاشقانه

میدونم توام فکرم هستی
تنهایی تو اتاقت نشستی
گفته بودی دلت تنگ نمیشه
پس چرا هی میای پشت شیشه.