اس ام اس عاشقانه توپ

 

دلم واسه تویی تنگ شده
که هیچ وقت نمی تونی بفهـمی چه اندازه دلتنگـم
و چه اندازه عاشقانه، به دور از هوس، صادقانه، تو رو دوست دارم.

اس مس عاشقانه

دلم از میان این همه آدم
فقط کسی را میخواهد که
آغوشش اندازه خودم باشد.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

دم چشمهایت گرم
با آن دوستت دارم های
عاشقانه اش
از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید.

اس ام اس عشق

ساده دوستم داشته باش
خودت را درگیر پیچ و خم زندگی نکن
من تورا همین جور " ساده " دوست دارم.

اسمس عاشقانه

دلم
برای خودم تنگ می شود
روزهایی که بیشتر می خندیدم
روزهایـی که اتاق
هوای بیشـتری داشت
روزهایـی که تو را داشتم.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

دیوار هم دردش گرفته بود وقتی به او تکیه داده بودم و به ‌" تو " فکر میکردم.

پیامک عاشقانه

یادت
جهان را پرِ غم می کند
و فراموشی
کیمیاست.
( سهراب سپهری )

اس ام اس عاشقان

ببین لعنتی
من حتی بلد نیستم عاشقانه بنویسم
این روز ها مردم عجیب پشت سرت حرف میزنند
حقیقت را نمی دانم اما از وقتی که رفتی
.
.
دستانم بد می لرزند.

اس عاشقانه

خیلی سخته از اعماق وجودت دوسش داشته باشی ولی بفهمی براش هیچ اهمیتی نداری
اینو فقط کسایی درک میکنن که حسش کرده باشن.

اس ام اس عاشقانه زیبا

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم
کسی را که قصد ماندن ندارد، باید راهی کرد
٠•●ஜ سیمین دانشور ஜ●•٠

اس ام اس عاشقانه غمگین

سیب که هیچ
تمامى باغ را مى چینم
اگر در تبعیدگاهمان
فقط من و تو باشیم.

اس ام اس عشقی

از بس که نفس به یاد عشق تو زدم / یاد تو به جای نفسم می آید.

اس ام اس

قصه برق نگاهت مثل یک راز نهفته است
مثل قصه های مجنون پر حرفهای نگفته است
اگه تو بخوای بمونم من میگم با تو می مونم
قلبت رو با هرچی خواستی پای این عشق می نشونم.

اس ام اس احساسی

بعضی وقتا که ازت ناراحت میشم یا عصبانی
بهت میگم برو به زندگیت برس
همه بدنم میلرزه نکنه بری
و وقتی بهم میگی:
زندگی من تویی
کجا برم؟ پیش زندگیمم
انگار دنیا رو بهم دادند.

اس ام اس عاشقانه

کوتاه بیا
عمرم به آمدنت قد نمی دهد.

اس ام اس جدید 93

چشمی به تاج وتخت ندارم
بس است یک صندلی برای نشستن
کنار تو.