اس ام اس عاشقانه جدید

 

باید آرام رفت
آنقدر آرام که حتی روزی دلش برای صدای قدمهایت تنگ شود
آنقدر آرام که از این آرامش دق کند
این سزای کسی است که قدرت را نمیداند.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

تکـﺜﯿﺮ ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ
ﯾﻌﻨﯽ
ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ.

اس ام اس عشق

روسری ات را باد تکان می داد، به هرکسی که رسیدم
با انگشت جای تو را نشان دادم و گفتم:
آنجا که پرچمش می رقصد، سرزمین من است.

اس ام اس عاشقانه خفن

تمنا دارم از باران
که اگر حتی قطره ای
از خوشبختی بارید
روی گونه تو ببارد.

اس مس عاشقانه

من اینجا تو آنجا
نیمکت های دنیا را چه بد چیده اند.

اس ام اس عاشقانه

چـقـدر پـشـت سـرم حـرف و حـدیـثـه
تـو عـشـق بـازی چـقـدر دارم نـقـیـصـه
ولـی اون کـه دوسـش دارم خـدایـی
مـثـل اسـمـش واسـم خـیـلـی نـفـیـسـه.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

ذهنم فلج می شود
وقتی می خوانمت و تو نمی گویی جانم؟

اس ام اس دوست داشتن

شک در عشق گناه است (جبران خلیل جبران)

پیامک عاشقانه

آبمیوه صداتم
چرخ کرده نگاتم
قربون اون چشاتم
کشته خندهاتم
من مرده حیاتم
تا عمر دارم فناتم.

اس ام اس عاشقان

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه
برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه قلبش به خاطر من میتپه.

اس عاشقانه

هنوز هم از کارهای دنیا، دل بستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد.

اس ام اس

می خواهم
اونقدر خودخواهانه بغلت کنم
که جای ضربان قلبم روی تنت بمونه.

اس ام اس عاشقانه زیبا

تمام آسمان تیره قلبم به یک برق نگاهت می شود روشن
و تو بی اطلاع از من
نمی دانی چه طوفانی درون من بپا کردی
کاش میدونستی که خیلی میخوامت اما حیف که ...

اس ام اس عاشقانه غمگین

 اگر کارگردان بودم، "صدای نفسهایت" موسیقی متن تمام فیلم هایم بود.

سایت اس ام اس

کجا هَـــستی؟
.
.
.
به آسمان نگاه کن
بگذار دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست.

اس مس جدید عاشقانه

تو شعر میگی برای من، منم میگم برای تو
هر چی تو این دنیا دارم، میریزمش به پای تو
دلم فقط به این خوشه، که بشنوم صدای تو
خیلی دوست دارم گلم، الهی من فدای تو.

عاشقانه

بسلامتیه آدمای حسودی که باعث میشن بیشتر از همیشه دوستت داشته باشم.

اس ام اس عشقی

تکرار را دوست دارم
تکرار آن لحظه های کوتاه
تکرار آن صدای آرام با چاشنی دستپاچگی
تکرار آن "بریم؟" ها
من
تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم
من
تکرار لحظه های با تو بودن را "میخواهم"

اس ام اس احساسی

دلم قصه ای عاشقانه میخواهد
که تا آخرش پای هیچ نفرسومی به میان نیاید.

اس ام اس غمگین

ای عشق بیا مرغ مهاجر باشیم صندوقچه گنجو جواهر باشیم
تا دست کسی به غربت ما نرسد در شهر نگاهشان مسافر باشیم.

جدیدترین اس ام اس ها

زندگی معنای پیچیده ای نداره
همین که تو کنارم باشی
یعنی زندگی.

اس ام اس جدید

دلم کمی از بهشت میخواهد
چند لحظه آغوشت را قرض میدهی؟