اس ام اس عاشقانه دوست داشتن

 

حکایت تلخیست
مانده ام برای تو
رفته ای برای دیگری.

اس مس عاشقانه

تمام شعرهای عاشقانه جهان
شبیه تواند
تو اما
پشت استعاره ای ایستاده ای
که به ذهن هیچ شاعری
نخواهد رسید.

اس ام اس عاشقانه خفن

خلاصه بهاری دیگر
بی حضور تو از راه می رسد
و آنچه زیبا نیست
زندگی نیست
روزگار است.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

امروز نگاهم تو نگاهت عاشقانست
همه حرفام به قشنگی ترانست
گیسوهام بازیچه ی دستای باده
قلب من سرمست لحظه های شاده.

اس ام اس عشق

نگاه کن با نگاه تو غم میان صورتم 
چگونه قطره قطره آب می شود
نگاه کن تو میدمی و آفتاب می شود
نگاه کن تمام خواسته های من بی تو تباه می شود
نگاه کن که حضور تومثل رخ آفتاب می شود 
نگاه کن نگاهم با نگاه تو آگاه می شود
نگاه کن که تمام وجودم یک آه می شود.

اس ام اس عاشقانه

وقتی که اینجایی / زندگی شیرینه
تو حتی اخماتم / به دلم میشنه
تو نبودت عشقم / میدونی دلگیرم
دوری ازت سخته / نباشی میمیرم
تو همه دنیامی / با تو خوبه حالم
من به این احساسه / رویایی میبالم
تو هستیو قلبم / قدرتو میدونه
حسی که بین ماست / تا ابد میمونه.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

بگذار عالم بداند
من ذره ذره ذرات جهان را
جایگزین کسی کرده ام
که هیچ چیز جایش را نمیگیرد
آخر او
خدای عاشقی های من است
مگر کسی می تواند جای خدا را بگیرد؟
هرگز.

پیامک عاشقانه

تقــویمِ امـسال هم
بـا تقویمِ پارسال
هیچ فرقی نمیکند
وقتـی
زندگی
تا اطّـلاعِ ثانوی
تعطیل اسـت.

اس ام اس عاشقان

بگذار بگویند مغرورم
من دوستت دارم هایـم را
خرج کـسی که لیاقتش را ندارد، نمیکنم.

اس عاشقانه

حرفهای دلم گران شده اند
کسی خریدارشان نیست دیگر
اما من حراج نمی زنم به آنها
بگذار مرجوعه ها, ته قلبم بمانند برای روز مبادا
شاید کسی به اصل بودنشان ّپی برد روزی.

اس ام اس

من همین حوالی توام شاید کمی دورتر و تو در حوالی دلم 
باور کن نزدیکتر.

اس ام اس عاشقانه زیبا

جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو می خواستم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

فدای اونی که اگر تو همه دنیا واسش جا نباشه، تو قلب من اندازه تمام دنیا واسش جا هست.

اس مس جدید عاشقانه

اگر کسی رو خیلی دوست داری امتحانش نکن که ببینی اون چقدر دوستت داره
اول خودتو امتحان کن، ببین تحملش رو داری بفهمی دوستت
نداره ؟

سایت اس ام اس

از وقتی که دوست ام مرا ترک کرده است
کاری ندارم به جز راه رفتن
راه می روم تا فراموش کنم
راه می روم
می گریزم
دور می شوم
دوست ام دیگر برنمی گردد
اما من حالا
دونده دوی استقامت شده ام.

عاشقانه

مثل قالی نیمه تمام به دارم کشیده ای! یا ببافم یا بشکافم، اول وآخر که به پای تو می افتم.

اس ام اس عشقی

حرفش را ساده گفت:
من لایق تو نیستم
نمیدانم خواست لیاقتم را یاد آوری کند یا خیانت خودش را توجیه!؟

اس ام اس احساسی

سکوتم نشانه ایست
برای بودنم در کنارت
به جای کسانی که هرگز نبودند به یادت
فریادت را با سکوتم آرام کن.