اس ام اس عاشقانه زیبا

 

دوست دارم
حتی
بالشی را که شب ها
با سر تو مهربان است
و آرام
آرام
آرام
می خواباند تو را
تا صبح.

اس ام اس عاشقانه غمگین

برگرد و از اول برو
چشمانم پر از اشک بود
واضح ندیمت.

اس ام اس عاشقانه سنگین

حوصله ام سر رفته است
کآش می شد
بـﮧ جای دست روی دست گذاشتن دست توی دستت مـی گذاشتم.

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

امروز براتون عشق آرزو میکنم
از اون عشقایی که
هر روز با لبخند از خواب بیدار بشید و بگید:
" زندگی یعنی این، چقدر خوشبختم .. "

اس ام اس عاشقانه خفن

 نمیگم دوست دارم، نمیگم عاشقتم، میگم دیوونتم که اگه ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونس.

اس ام اس عاشقانه جدید

قلبم لج کرده است، می گوید یا با او یا من می ایستم تو تنها برو.

اس ام اس

دلتنگی حس عجیبیست که گاهی تورا به یادم می آورد
گاهی یعنی همیشه
گاهی یعنی الان.

اس ام اس جدید

سکوت انگار تنها پناهم گشته
در این فریادهای دروغین باور
لحظه ای سکوت.

اس ام اس عاشقان

دلم که میگیرد بی حوصلگی امانم را میبرد
روی مبل ولو میشوم و کانالهای تلویزیون را بالا پایین میکنم
گاهی ناخوداگاه
شماره ت را با کنترل تلویزیون میگیرم
وای، امان از لحظه ای که به خودم می آیم.

اس ام اس عاشقانه عید نوروز

وقتی رفت گفت: شاید برگردم
رفتنش مرا نمی آزارد
شایدش دردناک است.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

گاهی فقط گاهی
سری به تنهایی ام بزن
شاید گوشه ای از دیوار دلتنگی ها
نوشته باشم : ورود برای عموم آزاد است.

اس ام اس عاشقانه نوروزی

هر انسانی، یک بار
برای رسیدن به یک نفر
دیر می کند
و پس از آن
برای رسیدن به کسانِ دیگر
عجله ای نمی کند.

اس ام اس احساسی

به تمام زندگیم پوزخند نزن
من روزی کسی را داشتم
که با تمام وجود صدایم میکرد
♥عشقم♥

اس ام اس غمگین

به خاطر بسپار:
در تقویم رفاقت روزی به نام "تعطیلی" وجود نداد
هر جا که هستی برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه
زیبایش میدانی آرزومندم.

اس مس جدید عاشقانه

بی تو از این دایر و دوار گسستم
بی تابه ز فراق و به دیدار تو نشستم
مستی ام از نرگس چشمان توست
که دل به تو بستم و از می بگسستم.