اس ام اس عاشقانه و احساسی

 

در چشم هایت
جنگجویی مغول کمین کرده
جرات نمی کنم دوستت نداشته باشم


اس ام اس عشقی 93


دلم یک عاشقانه ساده میخواهد
( من و تو )
و دیگر هیچ


اس عاشقانه 93


صدای خنده ی تو غم هایم را هم می خنداند
همیشه بخند
تا غم ها آزارم ندهند


اس ام اس عاشقانه غمگین


در این ساعت شلوغ زندگی
در این انبوه رفت وآمدهای پی در پی
در این سرعت بی درنگ ثانیه ها
تو
یک مکث عاشقانه ای


پیامک عاشقانه


کاش میفهمیدی
من فقط دیدنت را به هرکس ترجیه میدادم
چه برسد به بودنت


اس ام اس عاشقانه توپ


من از احتمال حضور تو در جهانم زنده ام، خیال کن که واقعاً باشی
بی هیچ احتمالی نخواهم مُرد


اس ام اس عاشقانه خفن


آرامش یعنی
بدونی توی ِ دلِ کسی که
دوستش داری
یه خونه گرم داری
واسه همیشه ی همیشه


اس ام اس عاشقانه زیبا


دیوانه ام می کند مشتی حرف های نزده
بغضی فرو خورده , اتهام کار نکرده
کاش باور می کردی حضورم را در بینابین لحظه ها
کاش بی قراری هایم را ورق می زدی
کاش دلت می سوخت به حال پرنده ای که بالی برای پرواز ندارد


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


ای کاش
یاد میگرفتی واسه کسی که با دلش داره برات کار انجام میده
با سیاست رفتار نکنی


اس مس عاشقانه


مجنون:
یارب تو مرا به سوی لیلی
هر لحظه بده زیاده میلی
از عمر من انچه هست بر جای
بستان و به عمر لیلی افزای


اس ام اس جدید 93


امروز را ب انتظار آمدنت نخاهم ماند
میگویند:
همیشه آنچه پیش می آید ک انتظارش را نداری


اس ام اس


میروی اما نمیدانی که قلب من شکست
در اتاقم جای تو تکرار هر یادت نشست
میروی اما هوایت در برم غوغا کند
بی کسی در قلبه من بد فتنه ای بر پا کند
مینشینم در هوایت تا تو آیی در برم
تا بیایی من فدایت میکنم جان و سرم


اس ام اس احساسی 93


دیر برگشتی
یا زود رفتم ؟
فرقی نمیکند
بی خیال
بگذار با خاطرات قدیم
فکرکنم همیشه آدم خوبی بودی و هستی


اس ام اس عاشقانه


دل
این کلمه بی نقطه
گاهی برایت تنگ میشود اندازه یک نقطه


اس ام اس عاشقانه جدید 93


"عـاشـقـانـه ای کـوتـاه"
سـراسـر ِ وجـودم بـویِ تـورا مـیـدهـد و ایـن بـرایـم کـافـیـسـتـــــ


اس ام اس عاشقانه جدید


حس غریبیست
این روزها
در لا به لای جوانی
به دنبال حس کودکانه ام میگردم


اس ام اس عاشقانه کوتاه


دلم کمی تو را
دروغ چرا؟
راستش
خیلی تو را میخواهد


اس ام اس عشق


دلم قصہ ای عاشقانہ میخواھد
که تا آخرش پای ھیچ نفر سومی به میان نیاید


اس ام اس عاشقان


اینکه هنوز
نگرانت می شوم
نگرانم می کند


قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه


مدتهاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیـــس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام


اس ام اس جدید


هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست
هی؟
معشوقه ی من
سلامتی؟


سایت اس ام اس


گریه میکنم
و از این میترسم
که بی تو
زیاد زنده بمانم


اس ام اس تازه


تو تنها دعای قشنگ منی
میشود خدا مستجابت کند؟
نکند یکی ازخدا بی خبر
برای خودش انتخابت کند


اس ام اس جدید رمانتیک


من آنچه را احساس باید کرد
یا از نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که : آیا دوستم داری ؟
قلب من و چشم تو می گوید به من : آری