اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید

 

بوسه هایت انار را می ترکاند
نفس هایت سیب را می رساند
آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو

اس ام اس عاشقانه جدید 93

هیچ گاه برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند

اس ام اس عاشقانه

نه همیشه
فقط گاهی اوقات
مثلا عصر های کش دار جمعه
گاهی طوری بهانه ات را می گیرم
که شعر هم مضطرب می شود و آب برایم می آورد

اس ام اس احساسی 93

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود
این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی،سهمم باز
یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

اس ام اس

گفت منتظر بمان، رفت
من منتظر نماندم، او هم نیامد
چیزی شبیهِ مرگ شد
بی‌ آنکه کسی بمیرد

اس مس عاشقانه

تو
انتخاب من نبودی
سرنوشتـم بودی
تنها انگـیزه ی ماندنم
در این زندگی بی اعتبار

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

قسمت این بود که من باتو معاصر باشم
 تادر این قصه پرحادثه حاضر باشم
تو پری باشی و تا اون سوی دریا بروی
 من به سودای تو پروانه عاشق باشم

اس ام اس عاشقانه زیبا

جمالت آفتاب هر نظر باد
ز خوبی روی خوبت خوبتر باد
کسی کو بسته زلفت نباشد
چو زلفت درهم و زیر و زبر باد

پیامک عاشقانه

چه حکایتیست که دلم را به هر طرف پرت میکنم
بازهم کنار تو می افتد

اس ام اس عاشقانه غمگین

چه تفاوتی میکند
آنسوی دنیا باشی یا فقط چند کوچه آن طرف تر
پا ی محبت که در میان باشد دلتنگی دمار از روزگار آدم در میاورد

اس عاشقانه 93

گاهی اوقات آدم دلش میخواد ی پرانتز باز کنه
عشقشو بذاره داخلش
پرانتز رو ببنده تا دست احدالناسی بهش نرسه

غمگین ترین اسمس ها

من آن نیم که حلال از حرام نشناسم
شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام
"سعدی"

جدیدترین اس ام اس ها

دوستت دارم به اندازه شرم پنهان در بوسه ای که چشم را وادار به بستن میکند

اس ام اس عشق

بی رویت آینه کدر خواهد شد
 آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه
با تاخیر تو منفجر خواهد شد