اس ام اس عاشقانه 93

 

مردانه تر عاشقم باش
تا ببینی
برای دیوانگی هایت
چقدر زنم.

اس ام اس عاشقانه

من آنی نیستم
که بی عشق سر کنم زندگی را
آنگاه که در رویای عاشقانه هستم
و چشمانم را میگشایم
و عشق رویایی ام را در تو میبینم
*دوستت دارم*

پیامک عاشقانه

دردهای من دیازپام نمی خواهند
مُسَکن ِ بوسه هایت
عجیب، آرامم می‌کند.

اس ام اس عاشقانه جدید

آن قدر خوبی که تنها یادت کافی است تا که پر کند تمام حجم تنهایی مرا.

اس ام اس عاشقانه سنگین

میشود صدایت را برای همیـشه در خواب من جا بگذاری؟
"عباس معروفی"

اس مس جدید عاشقانه

کسی که توحرفاش زیاد میگه بیخیال
بیشتر از همه فکر و خیال داره
فقط دیگه حال و حوصله بحث و صحبت نداره
قبول داری؟

اس ام اس احساسی

شده ام مثل نقطه چینی که
کسی برایش جوابی ندارد.

اس ام اس عاشقان

یادم باشد بگویمت:
دیگر از آن لبخند ها آن هم ناگهانی نثار چشمان بیقرارم نکنی
دلم
طاقت این همه عاشقی را ندارد.

اس ام اس

آنکه آدم هست و عاشق نیست، کیست؟
زندگی بی عشق
اگر باشد
همان جان کندن است
دم به دم جان کندن، ای دل
کار دشواریست، نیست؟

اس ام اس جدید 93

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن.

اس عاشقانه

مهم نیست
چقدر
طول بکشد
عشق واقعی
همیشه ارزش
انتظار را دارد.

اس مس عاشقانه

من پر از احساسم
تو پر از احساسی
وای اگر قلب منو نشناسی.

اس ام اس خفن

مرا هزار امید هست
و هر هزار تویی
(سیمین بهبهانی)

اس ام اس عاشقانه زیبا

بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا
اینجا یکی از بودهای قصه سال هاست
چشم انتظار آن یکی نبود نشسته است.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

ای همیشگی ترینم
میخوام عاشق تو باشم
میخوام از تو جون بگیرم
اگه لایق تو باشم.

اس قشنگ

دوستت دارم پریشان، شانه میخواهی چکار؟
دام بگذاری اسیرم، دانه میخواهی چکار؟
تا ابد دور تو میگردم، بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی، پروانه میخواهی چکار؟

اس ام اس گریه دار

سیاه و سفید کردن عکس هایم، دیگر فایده ای ندارد
همه فهمیده اند
رنگ پریدگی چهره ام را
(سعید صادق پور)

اس ام اس عاشقانه خفن

واسه برخی انسانها هرکاری کنید دوستتان نخواهند داشت و برخی هم هر کاری کنید دست از دوست داشتنتان بر نخواهند داشت
پس: جایی روید که عشق حضور دارد.

قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه

بوسید مجنون پای سگ، مردم گفتند این چه بود؟
گفت: این گاه گاهی سوی لیلی میرود.