اس ام اس مخصوص آدم عاشق

 

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد
 دستهای "تو” که باشد ملالی نیست
 با نگاه "تو”
 گره از هـمه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من


اس ام اس عاشقانه 93


نگاه کن
و بگذار در امنیت آرام پلک هایت
دمی قرار بگیرم
تا قرار بگیرم


اس ام اس عاشقانه فاز بالا


یادم میاد یه روز برات مثل پریزاد بودم
تو باغ سرسبز چشات
یه سرو آزاد بودم


اس ام اس جدید


دل به جاده ای میزنم که میدانم
انتهایش تو در انتظارم نیستی
اما این سختی را به جان میخرم
تا قلبم را آرام کنم
"آرام قلبم"


اس مس عاشقانه جدید


عشق تملک نیست
تعلق است
ولی اگر بیایی و بمانی
برای با تو ماندن
با دنیا می جنگم


اس ام اس


تنها شد ام؟ قبول
دل شکسته ام ؟ آن هم قبول
بی غیرت که نشده ام
پس لطفا
خود را در شعر هایم بیشتر بپوشان
اینجا "غریبه" نشسته


اس ام اس عاشقانه


من به مردی وفا نمودم و او
پشت پا زد به عشق و امید
هرچه دادم به او حلالش باد
غیر آن دل که مفت بخشیدم


اس ام اس عشقی 93


تو بخواب
من تمام شب های با تو بودن را باید بیدار باشم
هر شب هزاران بوسه نذرت کرده ام
من میبوسمت، خدا می شمارد
یک
دو
سه


اس ام اس عاشقانه غمگین


افلاطون می گه: اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوستداری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره،
چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه


اس ام اس جدید 93


خواهش میکنم
هیچ وقت
برای من آرزوی خوشبختی نکن
(بی خـ♥ـودت)


اس عاشقانه 93


همه گفتند:
او که رفت، زندگی کن
ولی
کسی درک نکرد که او
خود زندگی ام بود


پیامک عاشقانه


هیچی
فقط خواستم بگم تا همیشه قلب من مال تو هست
خداحافظ


اس ام اس عاشقانه زیبا


اینقدر دوسِت دارم بشنوی خندت می گیره
تو نگام می کنی و دلم تو چشمات می میره
اینقدر دوسِت دارم دیوونه بازی می کنم
غزلم شاکی نشو، من تو رو راضی می کنم


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


هزاران دستم به سویم دراز شود
پس خواهم زد
تنها
تمنای دستان تو را دارم


اس ام اس احساسی


تمام خستگى هایت را یک جا می خرم
تو فقط قول بده خنده هایت را به کسى نفروشى


اس ام اس عاشقانه کوتاه


حیف اما من و تو
دور از هم میپوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو در این لحظه پر دلهره است


اس ام اس عاشقان


جز نقش تو در نظر نیامد ما را
جز کوی تو رهگذر نیامد ما را
خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت
حقا که به چشم در نیامد ما را.