اس ام اس های خیلی عاشقانه

 

کاش بدونی
.
.
.
هنوز یواشکی دوست دارم


اس ام اس عاشقانه جدید


چه کار به حرف مردم دارم
زندگی من همین است
شب که می شود عاشقانه ای می نویسم
خیره می شوم به عکست و با خودم فکر می کنم
مگر می شود تو را دوست نداشت


اس ام اس


تـــــو فرق داری با همه دنیا
من عاشـق این حسِ تبعیـضم


اس مس عاشقانه جدید


دارم فکر می کنم
چقدر خوب می شد
نزدیک صورتم نفس می کشـیدی
می دانی؟
من رک تر از آنم
که نبوسمت


اس ام اس جدید


بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به *تو* نگاه می کنم
عاشقتم تنها عشق زندگیم


اس ام اس عاشقانه 93


وقتی میخندی
وقتی سر به سرم میزاری
وقتی بد نگام میکنی
وقتی سکوت میکنی
وقتی حرف میزنی جدی جدی بعدش میزنی زیر خنده
همه این وقتا فقط عاشقونه عاشقونه دوستت دارم


اس ام اس عشق


در دنیای تنهایی های خود
نقاش خوبی شدم
درد کشیدم
آه کشیدم
سختــی کشیدم
اما نتوانستم از یک نفر دست بکشـم


اس عاشقانه


میشود بگویی جـنـس تــو از چـیـسـت؟! که در نـبـودنـت "مـن" تـمـام می شـوم


اس ام اس عاشقانه


آخ عشـــقم
چه زیبا اجــرا میکنی، خط به خط خواسته هایم را
منتها برای دیگری


اس ام اس عاشقانه غمگین


سکه زندگی من شیر ندارد اما همین خطی که مرا به تو وصل می کند را دوست دارم


اس عاشقانه 93


وقتی اونی ک رفته تازه میفهمی
چقد از وجودتو کنده با خودش برده
اصلا چیزی برا خودت گذاشته


پیامک عاشقانه جدید


همچو نی مینالم از سودای دل‏
آتشی در سینه دارم جای دل
من که با هر داغ پیدا ساختم‏‏
سوختم از داغ ناپیدای دل‏
دل اگر از من گریزد وای بر من‏
غم اگر از دل گریزد وای بر دل
ما ز رسوایی بلند آوازه ایم ‏
نامور شد هر که شد رسوای دل


اس ام اس عاشقانه زیبا


با اینکه از تنهایی میترسم ولی دوست دارم تو قلبت تنهای تنها باشم


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع
در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع
غیر از تو ورود دیگران در قلبم
عمرأ-ابدأ-هیچ اکیدأ ممنوع


اس ام اس احساسی جدید


می نویسم
پاک می کنم
می نویسم
پاک می کنم
املایم بد نیست
از تکرار اسمت لذت می برم


اس ام اس عاشقانه کوتاه جدید


کسی نیست
بیا زندگی را بدزدیم
آن وقت، میان دو دیدار قسمت کنیم
( سهراب سپهری )


اس ام اس مخصوص عاشقان


روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد
سالها رفت و دل من سنگ نشد
ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود
نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد


سایت اس ام اس جدید


هرنفس درد است ک میکشم
ای کاش یا بود یا اصلأ نبود
اینکه هست و کنارم نیست
دیوانه ام میکند


اس ام اس رمانتیک 93


عشق یعنی روح را آراستن
بیشمار افتادن و برخاستن
هر که با عشق آشنا شد مست شد
وارد یک راه بی بن بست شد.