اس ام اس های عاشقانه زیبا سری جدید

 

حس خوبیه
یکیو داشته باشی حتی
زمانیکه سرش شلوغه، یهو
برگرده بهت بگه:
محض اطلاع حواسم بهت هستااااا


اس ام اس


در گلدان سبز خاطراتم
یادت را به سبزی می نگارم تا همه بدانند برایم بهترینی


اس ام اس جدید 93


خورشید را در آغوش گرفته‌ای
پاهایت را به بوسه‌های دریا سپرده‌ای
مووهایت را به دستِ نسیم
چه خوش‌ غیرتم من


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


پایم را روی زمین گذاشته ام
تکان بخورم مرده ام
باید همین جا که هستم بمانم
تا آخر دنیا
درست وضعیت سرباز جنگی را دارم
کنار تو و زیبایی ات


اس عاشقانه 93


به که گویم این معما که شبم سحر ندارد
 که دعای صبحگاهی به جهان اثر ندارد
 تب و تاب درد خود را به که در میان گذارم
 که طبیب دردمندان ز تبم خبر ندارد


اس ام اس عاشقانه


من هنوز با عکسات حرفم میشه
اونو بغلم میگیرم وقتى سردم میشه
چین و چوروکاى صورتمو ببین
داد نزن چون پره دردم دیگه


اس ام اس احساسی


آخر قصه ی عشق ما را همان اول لو دادن
همان جای که گفتند
یکی بود…یکی نبود


اسمس عاشقانه جدید


قدم هایت تداوم نبض هایم است
خسته شوی یا
قدم هایت باقدم های دیگری همراه شود
این نبض هم خواهد ایستاد


اس ام اس غمگین


تنهائی را باید با خط بریل مینوشتند
شنیدنش کافی نیست
باید لمسش کرد


اس ام اس جالب


کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید
گلوت ابر داره و چشمات بارون
به جای اینکه بپرسه چته ؟ چی شده ؟
بغلت کنه و بگه گریه کن


اس ام اس بغض


دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم خیـــره مـــی مـــاند


اس ام اس داغون کننده


از سکوتم بترس
وقتی که ساکت می شوم
یعنی همه درد دلهایم را برده ام پیش خدا


اس ام اس برای دختر


باز دوباره شب شد
نمیدانم امشب فکرم را کجا بفرستم تا در بازتاب بغض های شکسته
باز خودم را میان آغوشت تصور کنم.