اس ام اس و متن عاشقانه سنگین

 

اس ام اس و متن عاشقانه سنگین
sms love



می گویند عشق خدا به همه یکسان است
ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد
وگرنه به همه یکی مثل تو میداد


پیامک عاشقانه جدید آبان 93
sms love



تو قدر مطلق منی
در آغوش تو احوال من همیشه مثبت است


متن عاشقانه کوتاه
sms love



به چشمهایم زل زدی و گفتی:
با هم درستش می کنیم
چه لذتی دارد این با هم
حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نشود


اس ام اس جدید عاشقانه
sms love



آغوشت
میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی


پیامک های جدید عاشقانه
sms love



ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم


اس ام اس دوستت دارم
sms love



هر وقت بارون میزنه شهرو
یاد شبای با تو می افتم
تو عاشقم بودی و نفهمیدم
من عاشقت بودم و نمی گفتم


جملات زیبای عاشقانه
sms love



زندگی همینه:
انتظار یه آغوش بی منت
یه بوسه بی عادت
یه دوستت دارم بی علت
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده هست


بهترین اس ام اس های عاشقانه
sms love



تو بمان
حتی اگر ساکت و مشغول کارهای خودت باشی
همین که شاهد حضورت باشم کافیست


جمله عاشقانه زیبا و جدید
sms love



تو سرما بخوری
من هم می خورم
برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند
این یک اتفاق منطقی ست
نه به ویروس ها ربط دارد
نه هیچ چیز دیگر


دلنوشته عاشقانه
sms love



تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست


پیامک عاشقانه 2014
sms love



دوﺳﺘﺖ دارم:
ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد
ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد
ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد


اس ام اس عاشقانه لیاقت
sms love



برای هر قطار پرشتاب
ایستگاه
برای هر نسیم دوره گرد
تکیه گاه
برای من
تو
لازمی


اس ام اس عاشقانه تکیه گاه
sms love



من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم
به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی


اس ام اس و متن عاشقانه سنگین
sms love



هر سحر آفتاب من بودی
همه شب ها شهاب من بودی
ور شکستم بدون چشمانت
تو تمام حساب من بودی


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری 20