جوک فیسبوکی جدید, جوک باحال جدید, جوک باحال 2015, جوک جدید لاین, جوک حیف نون جدید, جوک مخصوص واتس آپ, جوک وایبری, جوک جدید خنده دار خفن, جوک جدید الکی مثلا

جوک فیسبوکی جدید

 

جوک فیسبوکی جدید
joke new



تو امتحان شهری سرهنگ به دختره میگه برو تو پارک
هیچی دیگه دختره الان دوروزه تو پارکه تا سرهنگ بیاد قبولش کنه
تو زمستون درختا انقدر خندیدن برگاشون در اومده


جوک جدید خنده دار خفن
joke new



هیچ جدایی بدتر از جدایی
.
.
.
ز پتو تو صبح زمستونی نیست
لامصب از شکست عشقی بدتره


جوک باحال جدید
joke new



داشتم مثلا یه کتاب آموزنده میخوندم نوشته بود:
عروسی که خالش ازش تعریف کنه به درد عمش میخوره
من 0________0
نویسنده :D
کتاب :)))))))))))))


جوک جدید فیسبوک بهمن 93
joke new



دیگه وقتشه زن بگیرم
.
.
.
الکی مثلا خول شدم


جوک الکی مثلا
joke new



بعضی هام هستن وقتی دست تو دماغشون میکنن
دهنشون کج میشه و ۱۱۶ تا عصب صورتشون درگیر میشه


جوک فیسبوکی جدید
joke new



دیشب با یه نفر دعوام شد زدمش رفت بیمارستان
.
.
.
الکى مثلا من لاتم ^_^


جوک جدید الکی مثلا
joke new



کاش میشد چندتا Angry Bird داشته باشی
هر کسی که رو اعصابته ول کنی تو سر و صورتش


جوک مخصوص واتس آپ
joke new



زندگی انقدر پر استرس هست که:
“ز گهواره تا گور ناخن بجو” صحیح‌تره


جوک جدید لاین
joke new



حیف نون از همسرش می پرسه:
از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی یا مثل خر کیف می کنی؟


جوک حیف نون جدید
joke new



روزگار همیشه خوب میگذرد
البته نه براى من، بلکه از روى من


جوک برای جملک
joke new



دلیل اینکه من دکتر نشدم اینه که از ارتفاع میترسم o_0
درسته ربطی نداره
ولی به توام ربطی نداره :|
یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی ؟


جوک دوستانه
joke new



خیلی سخته شبا بالشتتو دندون بگیری
که کسی صدای هق هق گریه هاتو نشنوه
.
.
.
.الکی مثلا من شکست عشقی خوردم


جوک فیسبوکی جدید
joke new



چیزی که محسن چاووشی میخونه :
از پا و سر بریدی بی‌ پا و سر به رقـص آ
چیزی که من میشنوم :
اَسبارو سر بریدی بی دسـت و پا برقـص آ (^__^)


جوک وایبری
joke new



از ﺣﮑﯿمی ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:
ﭼﺮﺍ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺫﯾﺘﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ نمی ﮔﯿﺮﯼ؟
ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:
ﺁﯾﺎ ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﺳﮕﯽ ﮐﻪ ﮔﺎﺯﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ را ﮔﺎﺯ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ :)


دسته بندی : جوک جدید

 

منبع : جوک جدید سری ۵