دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام به نام حکایت گریه

Download New Song By Reza Nikfarjam Called Hekayate Geryeh

دانلود با کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام به نام حکایت گریه

 

پخش آنلاین موزیک

دانلود آهنگ جدید رضا نیک فرجام به نام حکایت گریه

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن ترانه

می خوام برم به شهری که کبوتراش
سایه ی سر میشن برای زائراش
آقا به هر مریضِ ناعلاج میده
شفایی که نداره هیچکسی دواش
یه شب اومد تو خواب، خوابو شکستم
گریه کنان زانو زدم نشستم
اقا اومد گفت به چه غم اسیری
گفتم آقا طبیب گفته می میری
نگاهی کرد و گفت بگو فاطمه
قلب و دلم یه بارگی شکستن
انگاری که تمومه آسمونا
زانو زدن به حرمتش نشستن
یه بانوی بلندِ قد خمیده
اومد که چهرش شبیهِ ماه بود
سرم پایین گرفتم از خجالت
توشه ی من یه کوهی از گناه بود
گفتم بی بی یه کوهی از گناهم
یه مجرمِ همیشه رو سیاهم
گفت بی بی دارم میمیرم از شرم
اگه میشه دیگه نکن نگاهم
دیدم رو صورتِ شبیهِ ماهش
بارونیه مثل یه دریا خیسه
یه نامه ای نوشت دیدم تو نامه
شفاعتِ من داره می نویسه
ناله زدم گفتم چرا شفاعت
از دستِ ما یه کوله بارِ دردی
به من نگاهی کرد و گفت که یک بار
واسه حسینِ من تو گریه کردی