دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام مثلث با لینک مستقیم
ترانه : روح اله همتی , آهنگ و تنظیم : امین آریا

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام مثلث

 

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی بنام مثلث

چجوری روت میشه

بهش نگاه کنی
به اونا هم منو عشقم صدا کنی
دستمو رد میکنی حالمو بد میکنی
کجاست حواست
خوب میدونم که چرا

بویه عطر مردونه میده لباست
رابطه ی ما مثلث شده من عاشق تو , تو بی تابه اون
با این شرایط میخوام رد بشم با این شرایط کنارم نمون

رابطه ی ما مثلث شده من عاشق تو , تو بی تابه اون

با این شرایط میخوام رد بشم با این شرایط کنارم نمون

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام مثلث

♫♫♫♫♫♫

من عاشقه توام تو بی خیاله من
چیزی بهم نگو حرفی بهم نزن
آب پاکیو بریز تو رویه دستایه من این آرزومه
تویه قلبه تو دیگه جایی نیست برایه من بگو تمومه

رابطه ی ما مثلث شده من عاشق تو , تو بی تابه اون

با این شرایط میخوام رد بشم با این شرایط کنارم نمون

رابطه ی ما مثلث شده من عاشق تو , تو بی تابه اون

با این شرایط میخوام رد بشم با این شرایط کنارم نمون.

 

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام مثلث با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

منبع : پاپ موزیک