دانلود جدیدترین آهنگ میلاد باران به نام من که باهاتم, دانلود آهنگ میلاد باران من که باهاتم با کیفیت 320, دانلود آهنگ من که باهاتم 128, متن آهنگ جدید من که باهاتم میلاد باران, دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام من که باهاتم

 

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام من که باهاتم با بالاترین کیفیت

آهنگ : میلاد باران ، ترانه : مریم اسدی ، تنظیم : هومن آزما

 

متن آهنگ جدید میلاد باران به نام من که باهاتم :

عشق و دلخوشی یعنی بودنه با تو
یعنی هر شب ببوسم آروم چشاتو
یعنی دستم توی دستای تو باشه
توی قلب من فقط جای تو باشه
عشق و دلخوشی یعنی سرت رو شونم
یعنی لحظه های خوب عاشقونم
یعنی هیشکی بینه ما قرار نگیره
یعنی یک لحظه تو رو یادم نمیره
هر کی سوی خودشه من که باهاتم
دنیا بی وفا بشه من که باهاتم
تا همیشه همه جا من که باهاتم
بیا عشقه من بیا من که باهاتم

 ♫♫♫♫♫♫

دانلود جدیدترین آهنگ میلاد باران به نام من که باهاتم

♫♫♫♫♫♫

میمونم پای تو و این همه احساس
جای تو تو قلبمه فقط همینجاست
پا میذارم توی رویای قشنگت
هستو نیستم میشه چشمای قشنگت
عاشق این لحظه های بیقرارم
که با مهربونی میشینی کنارم
عطر تو خونه رو پر میکنه کم کم
تا حالا اینطوری عشقو حس نکردم
هر کی سوی خودشه من که باهاتم
دنیا بی وفا بشه من که باهاتم
تا همیشه همه جا من که باهاتم
بیا عشقه من بیا من که باهاتم

 

Mp3 320
Download
Mp3 128
Download