دانلود رمان خارج از رحم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان خارج از رحم با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان خارج از رحم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: خارج از رحم

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 80

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.31 مگابایت

 نویسنده: دینه دار

 توضیحات:

اینکه با پدر و مادرت متفاوت باشی سخت است. سخت تر از آن، متفاوت بودن با تمام آدم های اطرافت است. در این میان جالب این است که نزدیک شدن به کسی که مثل توست هم راحت نباشد.رمان خارج از رحم رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

قابلمه های مادر نو بودند، تازه از دکان شوهر همسایه خریده بودشان. آن شب شاممان را سریعاً در قابلمه های براق ریخت و با خود برد. می گفت: حاجی ننه مریض است و آنجا همه بی شام و گرسنه اند. ما گرسنه بودیم؛ اما وقتی خبر آوردند حاجی ننه دارد جان میدهد، سیر شدیم. فکر میکنم باید شکر کنیم که پدر سیر نشد؛ چون وقتی پدر بخواهد طوریش شود همه چیزش همانطور میشوند! آنوقت او از همه چیز سیر میشد و اتفاقات بدی می افتاد. ما ترسیدیم، من اصرار کردم که با مادر بروم. میخواستم حاجی ننه را ببینم. نمیدانم چرا. آخر این اواخر زیاد او را دیده بودم و گفتنی ها را تمام و کمال با هم گفته بودیم. دلیل رفتنم را درست به خاطر ندارم. وقتی رسیدیم همه گریه میکردند. با تعجب بالای سر آن چراغِ در
حالِ خاموشی رفتیم. راست می گفتند، داشت جان می داد. رو به قبله خوابیده بود و هر از گاهی، انگار که نفسش بند آمده باشد، نفس های ترسناک می کشید. تشک را چنگ می گرفت و حدقه چشمانش در آن صورت پر چین و چروک، بزرگ می شدند. ترسیدم؛ نه از مرگ او، بلکه از عزرائیل.
دبیر دینی زیاد از ملک الموت حرف می زد. در تلوزیونی که در خانه ی اقوام ماشین سوارمان بود، فیلم او را دیده بودم. دبیر دینی، تک تک مراحل دردناک مرگ را برایمان تشریح کرده بود. ما می ترسیدیم و او لبخند داشت. به چه می خندید؟ نمیدانم.
کمی دورتر، خان دایی از قبر حرف می زد. چهره ی دبیر دینی با کتاب عذاب قبرِ در دستش، به ذهنم آمد. همیشه به این فکر می کردم که چرا دبیر دینی مدام کتاب مذهبی می خرد؛ اما دبیر ادبیات، به همان کتاب فارسی اکتفا می کند.
با سرعت از اتاق بیرون آمدم. در حیاط تاریک، روی تراس نشستم و به روبرو خیره شدم. در باز شد و کسی بیرون آمد. نزدیک شد و کنارم نشست. پاهایم را که دراز بود، در بغلم جمع کردم. مانند من به دیوارِ سرد تکیه کرد و چشم به آسمان، گفت:
- هوا سرد شده. چرا داخل نمیای؟
گفتم:
- مرگ سخته.
خندید:
- طوری حرف میزنی که انگار، تو قراره امشب بمیری!

دانلود رمان خارج از رحم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.31 مگابایت

دینه دار,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های دینه دار,دانلود رمان خارج از رحم,رمان خارج از رحم,خارج از رحم,دانلود رمان خارج از رحم با لینک مستقیم,دانلود رمان خارج از رحم با فرمت pdf,دانلود رمان خارج از رحم با فرمت apk,دانلود رمان خارج از رحم با فرمت epub,دانلود رمان خارج از رحم برای جاوا,دانلود رمان خارج از رحم برای تبلت,دانلود رمان خارج از رحم برای آیفون,دانلود رمان خارج از رحم برای موبایل,دانلود رمان خارج از رحم برای اندروید,دانلود رمان خارج از رحم برای کامپیوتر.

bookbub

bookriot