دانلود رمان ریتم خیانت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان ریتم خیانت با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان ریتم خیانت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: ریتم خیانت

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 56

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.06 مگابایت

 نویسنده: یکتا گودرزی

 توضیحات:

دختری که روز عروسی اش متوجه اشتباه همسرش میشود و فرار میکند ولی در راه تصادف میکند و حافظه اش را از دست میدهد، او با پسری به اسم شهیاد آشنا میشود که مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.رمان ریتم خیانت رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

زغال گردونو میچرخوندم و به اتیشش ذل زده بودم جیغ مامانو شنیدم
مامان-دختر لباس عروستو میسوزونی پاشو برو مهرداد و صدا کن چند دقیقه دیگه قراره برید سر سفره عقد بعد تو داری قیلون درست میکنی!
نه مامان جان وقتی اینو میچرخونم زغالاش خیلی باحال میشه خوشممم میاد
چشم
با لبخند رفتم تو سالن به در رسیدم صدای پچ پچ یه دختر و پسر میومد.. وایسا..بیینم این مهرداد لای درو یواشکی باز کردم
یا خدا هییییییی خدا یا این..این ..مهرداده..این دختره کیه بقلش کرده من چی میبینم.. سرم گیج میرفت حرفاشونو به زور میشنیدم
مهرداد- اگه با این دختره ازوداج کنم کلی پول بهم میرسه بعد با هم بریم امریکا بچمونم همونجا به دنیا میاد
این ها .. چی میگن .. یعنی مهرداد بخاطر پول اومده خواستگاری من اشکام رو گونه هام غلتید دویدم بیرون بی هدف میدویدم تق.. صدای رعد و برق و بعد بارون به شدت میدویدم همه جوری نگاه میکردن انگار قاتل باباشونو دیدن یه عروس که داره وسط اتوبان میدوه چرا این مردم همش با
چشاشون تصمیم میگیرن چرا یه لحظه نمیگن روز عروسیش.. همون روز فهمیده.. کسی که قرار بوده باش ازدواج کنه ... بچه داره بخاطر پول اومده
گرفتش یه عشق دیگه داره.. چرا نمیگن غرورشو.. قلبشو.. له کردن اخهههه چرا.. یهو صدای بوغ ماشین تو گوشم پیچید پام لیز خورد و..
***
چشامو باز کردم تو یه اتاق بودم بوی تندی میومد یه مرد پیر حدودا هفتاد ساله با لباس سفید با سختی روی روپوششو خوندم
دکتر احمدی
پس اینجا بیمارستانه اما من چم شد....اصن.. من کیم.. ای وای کی منو اورده اینجاااااااااا یهو یه صدایی شنیدم
-سلام خانوم کوچولو حالت خوبه
من-من.. چم شده مگه که اوردنم اینجا
دکتر- تصادف کردی.. اسمت چیه
من- اسمم..؟؟!.. نمیدونم.. من هیچی یادم نمیاد
دکتر- عجیبه یعنی تو این اقا هم نمیشناسی
یهو یه پسر وارد اتاق شد
من- نه اقا من نمیشناسمشون
پسره- من این خانومو دم مغازم دیدم من مغاز اونور خیابون ایشونم با ماشین تصادف کردن و افتادن جلو مغازه ی من منم اوردمشون بیمارستان
من- مغازه چی؟
-گیتار فروشی.. لوازم موسیقی و اینا تدریسم میکنم...

دانلود رمان ریتم خیانت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.06 مگابایت

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان خیانت,دانلود رمان خیانت pdf,دانلود رمان ریتم خیانت,دانلود رمان ریتم خیانت با فرمت apk,دانلود رمان ریتم خیانت با فرمت epub,دانلود رمان ریتم خیانت با فرمت pdf,دانلود رمان ریتم خیانت با لینک مستقیم,دانلود رمان ریتم خیانت برای آیفون,دانلود رمان ریتم خیانت برای اندروید,دانلود رمان ریتم خیانت برای تبلت,دانلود رمان ریتم خیانت برای جاوا,دانلود رمان ریتم خیانت برای موبایل,دانلود رمان ریتم خیانت برای کامپیوتر,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان های یکتا گودرزی,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان ریتم خیانت,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,ریتم خیانت,یکتا گودرزی