دانلود رمان طلوعی دوباره | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان طلوعی دوباره با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان طلوعی دوباره | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: طلوعی دوباره

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 718

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.51 مگابایت

 نویسنده: نادیا عثمانی

 توضیحات:

داستان درباره دختری با نام پرستو که با ازدواج بدون عشق مخالفه ولی با ورود عشق به زندگی اش یک دفعه همه چیز به هم می خوره و با مشکلات زیادی مواجه می شه، از قبیل تهمت به خیانت و.رمان طلوعی دوباره رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

با صدای مادرم که با تلفن صحبت می کرد از خواب بیدار شدم کش و قوسی به بدنم دادم و خمیازه ای کشیدم چه خواب خوشی داشتم عالیه بهتر از این نمی شه، چه عجب امروز کسی من رو از خواب نازنینم بیدار نکرد و اجازه دادند خودم به تنهایی پاشم چقدر عالی می شد اگر درس و مدرسه نداشتم اون وقت با خیال راحت تا دلم می خواست می تونستم بخوابم.
به اطرافم نگاه کردم و از تخت پریدم پایین و بدون آنکه به سر و وضعم برسم از اتاق بیرون رفتم و پله ها رو طی کردم به مادرم که در آشپزخونه در حال پخت و پز بود یه صبح بخیر طولانی و کشی داری گفتم:
- سلام مامان صبح بخیر.
- سلام بهتره بگی ظهر بخیر دختر الان چه وقت بیدار شدنه می دونی ساعت چنده؟
شونه بالا انداختم و رفتم دست و صورتم رو شستم و برگشتم به آشپزخونه
- مامان من گشنمه چی داریم؟ مادرم چپ چپ نگاهم کرد و قرقر کنان گفت:
-دختر این چه سر و وضعی که واسه خودت درست کردی؟! پاشو برو حداقل لباساتو عوض کن
با بی اعتنائی به حرفش رفتم سمت یخچال پاکت شیر و خامه وچند تا چیز دیگه رو برداشتم و با پا در یخچال رو بستم و نشستم زیر نگاه های سنگین مادرم صبحونه خوردم اصلا عادت ندارم روزی از خوردن صبحونه صرف نظر بدم انگاری جونم به خوردن صبحونه بسته بود.
بابا همیشه بخاطر این کارم من رو تشویق می کرد.
راستی گفتم بابا، بابام کو؟ مادرم از پشت شونه در حالی که مشغول پخت چیزی بود نگاهم کرد و جواب داد:
-یه خورده خرید نیاز داشتم رفت فروشگاه با حرص پا به زمین کوبیدم
- بابا رفته خرید؟ چرا من رو باخودش نبرد آخه؟!
-چون خانم خواب تشریف داشتی و بابات دلش نیامد بیدارت کنه، حالا این قدر نق نزن پاشو برو این سر و وضع آشفته ات رو درست کن قبل از این که مهمون ها برسن.
-چی؟!
مهمون! مگه امروز مهمون داریم؟!
- بله قراره خواهرات اینا بیان حالا پاشو دیگه میز و مرتب کن اول بعد برو
از جا برخاستم وپشت سر مادرم ایستادم بوسه ای روی شونه اش زدم و گفتم:
خودت زحمتش رو بکش لطفا و مثل فنر از جا کنده شدم و پله ها رو یکی دوتا بالا رفتم وارد اتاقم شدم تختم رو مرتب کردم و قبل از این که خودم رو تو آینه دید بزنم دست لباسی از کمد بیرون آوردم و روی تخت انداختم مقابل آینه ایستادم و به خودم خندیدم می گم چرا مامان گیر داده بود به سر و وضعم موهام که تاکمر بود کاملا بهم ریخته وحالت خنده داری داشت با لباس خوابی که تن داشتم ای وای خدا رو شکر فقط مامان من رو تو این حال دیده بود آگر کیانوش من رو می دید مطمئنم پیش همه مسخرم می کرد.
لباس عوض کردم یه پیراهن حریر آبی کم رنگ با دامن مشکی که از قسمت جلویی سنگ کار شده بود پوشیدم، موهام رو شونه کردم و به حالت کج بافتمش و روی شونه ام انداختم الان خیلی از قبل بهتر شده بودم.

دانلود رمان طلوعی دوباره | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.51 مگابایت

نادیا عثمانی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های نادیا عثمانی,دانلود رمان طلوعی دوباره,رمان طلوعی دوباره,طلوعی دوباره,دانلود رمان طلوعی دوباره با لینک مستقیم,دانلود رمان طلوعی دوباره با فرمت pdf,دانلود رمان طلوعی دوباره با فرمت apk,دانلود رمان طلوعی دوباره با فرمت epub,دانلود رمان طلوعی دوباره برای جاوا,دانلود رمان طلوعی دوباره برای تبلت,دانلود رمان طلوعی دوباره برای آیفون,دانلود رمان طلوعی دوباره برای موبایل,دانلود رمان طلوعی دوباره برای اندروید,دانلود رمان طلوعی دوباره برای کامپیوتر