دانلود رمان فصل تاریکی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان فصل تاریکی با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان فصل تاریکی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: فصل تاریکی ( جلد دوم زاده تاریکی )

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: احساسی و تخیلی

تعداد صفحات: 330

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.26 مگابایت

 نویسنده: ldkh

 توضیحات:

دختر داستان دچار فراموشی شده و نمی‌دونه کجاست، کیه و یا چه‌طوری اومده به مکانی جدید! در راه با زنی آشنا میشه که توسط اون موفق میشه که گذشته‌اش رو به یاد بیاره و.رمان فصل تاریکی رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

مقدمه:
فصل فراموشی آمده! نوای فراموشی می‌نوازد...
خاطره‌ها را نابود می‌کند،
لبخندها را می‌دزد،
سرقت احساس می‌کند....
اما!
آیا می‌تواند سرقت از تاریکی کند؟
تاریکی که خواب است، با نوای فراموشی برمیخیزد! وقت حکم‌فرمانی ابدی تاریکی فرا رسیده است.
فصل تاریکی در راه است همراه با زاده تاریکی!
تاریکی... برگشته است!
***
ــ کی هستی؟
چشم‌هام‌ رو به چشم‌هاش دوختم و با لحن سردی گفتم:
ــ نمی‌دونم!
آهی کشید و گفت:
ــ اسمت چیه؟
نگاهم رو به پایین انداختم. چرا پاهام این‌قدر سرد بود؟ زمزمه کردم:
ــ نمی‌دونم.
زن: حتی نمیدونی از کجا اومدی؟ یا چه‌طوری اومدی؟
به چشم‌های متعجش نگاه کردم. پوزخندی زدم‌ و گفتم:
ــ‌ نه! نمی‌دونم.
پوف کلافه‌ای کشید. خواست بره که جرقه‌ای توی ذهنم زده شد. شاید اگه خودم‌ رو می‌دیدم به‌ یاد می‌آوردم. آره، خودشه! با چشم‌هام دنبال آینه گشتم. تازه متوجه اطرافم شدم. داخل خونه‌ای نیمه اشرافی، با وسایل های زیبا و چشم‌گیر که از زیبایی و تمیزی برق می‌زدند، بودم. نگاهم به شئ شفافی افتاد. لبخندی رو لبم شکل گرفت. از جا پریدم و به طرف آینه‌ای که زیبا بود، رفتم. جلوی آینه ایستادم و خواستم خودم رو ببینم که خشکم زد. چشم‌هام از زور بهت گشاد شده بودن. قدمی عقب رفتم. یعنی چی؟ چرا؟ چرا تصویر من توی آینه نبود؟ آب دهنم رو قورت دادم و بلند گفتم:
ــ خانوم؟
زن اومد پیشم و گفت:
ــ چی شده؟
نگاهش کردم و با استرس گفتم:
ــ تصویر من توی آینه نیست! چرا؟
لبخندی زد و گفت:
ــ معلوم شد نمی‌دونی کجا هم هستی. بیا بشین تا برات چای بیارم و برات توضیح بدم.
و بعد من رو روی صندلی سلطنتی نشوند و خودش رفت تا چای بیاره. سرم رو به صندلی تکیه دادم و چشم‌هام رو بستم. فکر کردم، فکر کردم.
به این‌که چرا این‌جام؟ این زن کیه؟ چرا وقتی چشم‌هام رو باز کردم منظره روبه‌روم به زیبایی یه تابلوی نقاشی بود؟ اون‌قدر زیبا که باورش سخته توی دنیای معمولی باشه! چرا لباس‌هام با بقیه فرق داره؟ همین‌طور درحال سوال پرسیدن بودم که صدای زن من رو به خودم اورد.
ــ بیا دختر جون.
چشم‌هام رو باز کردم‌ و فنجون چای رو از دستش گرفتم. من الان نباید این گرما رو حس کنم؟ پس چرا... صدای زن رشته‌ی افکارم رو پاره کرد.
ــ می‌دونم گیجی، این‌که چرا خودت رو توی آینه ندیدی، یا این‌که چرا چیزی رو به یاد نمیاری.
به چشم‌هام زل زد و افسوس‌وار ادامه داد:
ــ تنها کسانی که جزء افراد خطرناک و خاص محسوب میشن حافظه‌شون پاک میشه، این قانون این سرزمینه.
اخم‌هام رو توی هم کشیدم. من خطرناک بودم؟ برای همین حافظه‌ام پاک شده؟فنجون رو زمین گذاشتم و گفتم:
ــ منظورتون از سرزمین چی بود؟
به صندلیش تکیه داد و گفت:
ــ‌ می‌دونم شوک‌زده میشی، ولی این سرزمین یه فرق اساسی با سرزمین‌های دیگه داره.
چشم‌هام رو تنگ کردم. چرا تیکه تیکه حرف می‌زد؟ گفتم:
ــ متوجه نمیشم، چه فرقی؟
چشم‌هاش رو تنگ کرد و گفت:
ــ کسانی‌که این‌جان، مرده‌ان!

دانلود رمان فصل تاریکی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.26 مگابایت

دانلود رمان زاده تاریکی ( جلد اول )

دانلود رمان طوفان تاریکی ( جلد سوم )

ldkh,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود جلد دوم زاده تاریکی,دانلود رمان,دانلود رمان 97,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان دختر بازیگوش,دانلود رمان زاده تاریکی 2,دانلود رمان زاده تاریکی جلد دوم,دانلود رمان زاده تاریکی جلد سوم,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز دانشگاهی,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور 2018,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان فصل تاریکی,دانلود رمان فصل تاریکی با فرمت apk,دانلود رمان فصل تاریکی با فرمت epub,دانلود رمان فصل تاریکی با فرمت pdf,دانلود رمان فصل تاریکی با لینک مستقیم,دانلود رمان فصل تاریکی برای آیفون,دانلود رمان فصل تاریکی برای اندروید,دانلود رمان فصل تاریکی برای تبلت,دانلود رمان فصل تاریکی برای جاوا,دانلود رمان فصل تاریکی برای موبایل,دانلود رمان فصل تاریکی برای کامپیوتر,دانلود رمان فصل تاریکی جلد دوم,دانلود رمان محافظ شخصی,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ldkh,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان هم خونه ای,دانلود رمان کلکلی,دانلود رمان کلکلی و همخونه ای,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان بدون سانسور 97,رمان بدون سانسور هوس و گرما,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان فصل تاریکی,رمان نودهشتیا,فصل تاریکی,معرفی رمان طنز,معرفی رمان های سال 2018,معرفی رمان های سال 97,معرفی رمان کلکلی