دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: نه دیگر نمیبخشم

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 181

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 4.79 مگابایت

 نویسنده: نازنین آقایی

 توضیحات:

من را شراره نام نهاده اند زیرا پدرم اعتقاد داشت با شراره های آتش وجودم در هنگام تولد زندگیش را به آتش کشیده ام، من را شراره صدا زدند خواهر و برادری که مگسان دور شیرینی بودند و هرچه پدر میگفت گوش می نهادند، من شراره بودم و آنها برای خاموش کردن شعله های درونم با نفرت و آزارهایشان آبی می شدند بر روی آتش وجودم، حال مردی میگوید با شراره های عشق شعله کشیدم وجودش را، مردی که خود خاکسترم کرد و چیزی از من باقی نگذاشت.رمان نه دیگر نمیبخشم رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

با خستگی تمام پله ها رو دونه به دونه بالا میرم و تو ذهنم محاسبه میکنم این چندمین پله است که دارم بالا میرم و چرا این پله های لعنتی تمومی ندارن؟؟؟؟
با خستگی در و باز کردم و رفتم تو کوله پشتیمو همون جلوی در از رو شونه های خسته ام پایین انداختم آخیش راحت شدم خواستم یه نفس تازه بکشم که آرمین عین ابولهل جلوم پرید .
با ترس گفتم :سلام داداش
آرمین –سلام و زهر مار تا حالا کجا بودی ؟؟؟؟هان ؟؟؟؟؟؟
از ترس اینکه هنوز جای زخم های قبلی خوب نشده زخم تازه ای رو تن و بدن خسته ام بشینه با لکنت گفتم :م....من ...خو..ب ..چی...چیزه ...یعنی...
به مسخره وسط حرفم پریدو و ادای منو در آورد :ت...تو...خو...ب....چی....چیزه...یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان ؟؟؟؟؟؟؟یه کلمه پرسیدم تا الان کدوم گوری بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟
-خوب داداش کلاس داشتم دیگه
-آره ارواح عمه ات دختره ی کثافت
از روی چادر و مقنعه ام موهامو تو مشتش گرفت و عربده کشید :به نظرت گوشای مخملی ایم بهم میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وسط این گیر و دار و دردی که توی ریشه ی موهام پیچیده بود خنده ام گرفته بود لبخند رو که رو لبام دید عصبانیتش به اوج رسید دستش رفت بالا که دوباره مهمون صورتم بشه که همون توی هوا مچ دستش توسط آرمان گرفته شد تعجبم به اوج رسید چی شده که آرمان داره از من دفاع
میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشبختانه من اینقدر دختر خوشبختی هستم که چه پدرم چه دوتا داداشام احساساتشونو با کتک زدن من ابراز میکنن و اینکه الان آرمان جلوی آرمین رو گرفته که منو کتک نزنه میتونه جز اعجایب باشه چون هرموقع یکی شون میخواست به من لطف کنه سریعا پشت سرش یکی دیگه میومد تا اگه خدایی نکرده اولی خسته شد دومی جاشو بگیره
آرمان گفت :احمق آخه الان وقتشه ؟؟؟؟؟تو نمیدونی آرزو و خانواده ی شوهرش میخوان بیان
میخوای اینو با سر و صورت خونی بیاری جلو ؟؟
آها پس بگو آرزو جون قراره بیاد خواهر عزیزم یادم افتاد که بابا دیشب کلی سفارش کرده بود که حداقل 4 نوع غذا آماده کنم و کلی به سر و وضع خونه برسم سارا خانوم نامزد آرمان هم که توی این خونه حق اینو که دست به سیاه سفید بزنه رو نداشت تا وقتی یه کوزت به اسم شراره هست
برای چی بقیه ی اعضای خانواده توی این خونه به این درند دشتی کاری بکنن ؟؟؟؟؟؟؟
همینکه دست آرمین شل شد سریع کیفمو چنگ زدم و دویدم سمت اتاقم که داد آرمان در اومد:
هووووووی شراره همین الان میای کارا رو انجام میدی وگرنه میدونی چه بلایی سرت میارم من
جلو آرش آبرو دارم...

دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 4.79 مگابایت

نازنین آقایی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های نازنین آقایی,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم,رمان نه دیگر نمیبخشم,نه دیگر نمیبخشم,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم با لینک مستقیم,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم با فرمت pdf,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم با فرمت apk,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم با فرمت epub,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم برای جاوا,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم برای تبلت,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم برای آیفون,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم برای موبایل,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم برای اندروید,دانلود رمان نه دیگر نمیبخشم برای کامپیوتر