زیباترین اس ام اس های عاشقانه

 

دیشب خوابت را دیدم
از صبح با خودم قهر کرده ام که چرا بیدار شدم
لعنت به من


اس ام اس جدید 93


بین ما هم چیز تمام شد
جز یک چیز
این که من هنوز هم دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه غمگین


نمی دونم چه جوریاست
وقتی دارم نفرینتم میکنم
به دعا کردنت ختم میشه


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


دوسم نداره
خب باشه
من خودم یه تنه
قد جفتمون دوستش دارم


اس ام اس عشقی 93


نه اینکه زانو زده باشم
نه
فقط بی کسی کمی سنگین است


اس ام اس عاشقانه


نامم را پاک کردی، یادم را چه میکنی؟
یادم را پاک کنی، عشقم را چه میکنی؟
اصلا همه را پاک کن
هر آنچه از من داری
از من که چیزی کم نمیشود
فقط بگو با وجدانت چه میکنی؟
نکند آن را هم پاک کرده ای؟
نــــه! شدنی نیست
نمیتوانی آنچه که نداشتی را پاک کنی


اس ام اس عاشقانه جدید 93


دوست داشتن یا عشق؟
دوست دارم با عشق


اس ام اس عاشقانه جدید


جوانی که عطر "او" را زده بود
درخیابان ازکنارم گذشت
و این یعنی قتل غیر عمد


اس ام اس


بهشت هیچ است در برابر گام برداشتن در کنار تو در شبی زیبا زیر نور ماه


اس مس عاشقانه


همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی


اس ام اس عاشقانه خفن


اصلا چیز کمی نیست اینکه یکنفر آدم رو "مالِ خودم" صدا کنه
اگه این جمله رو از کسی شنیدی سعی کن فقط "مال اون" باشی ... ف ق ط


اس ام اس عاشقانه فاز بالا


نمی پرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم
ولی من هر کجا باشم خیالت را به سر دارم


اس ام اس جدید


خداوندا
قسمتت و حکمتت بماند برای انهایی که درکش میکنند
برای من نفهم فقط معجزه کن


اس ام اس عاشقانه 93


کاش یا بودی یا اصلا نبودی
حس اینکه هستی ولی پیش من نیستی داره دیوونم میکنه


اس ام اس عشق


این روزها که عجیب دلم گرفته است
انگار
حتی راه آسمان را هم بسته اند.