پاسخ پرویز مظلومی به توهین علی ضیا + سند

خبری در سایت ها و فضای مجازی درباره واکنش پرویز مظلومی به توهین علی ضیا دست به دست می چرخد که هنوز صحت و سقم آن مشخص نیست.

بعد از دربی استقلال و پرسپولیس، علی ضیاء که به سرمربی استقلال مستقیما توهین کرده بود با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از پرویز مظلومی مربی حال تیم استقلال معذرت خواهی کرده است.

وی نوشت:
"سلام امیدوارم همه ی دوستان حالتون خوب باشه تا حالا توی هیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت من بی ادبی نکردم
اتفاقی که توی بازی افتاد از هیجان زیاد بود و البته که کار اشتباهی هم بود با اقای مظلومی حرف میزنم و امروز میبینمشون و تمام تلاشم رومیکنم از دلشون در بیارم و از همه ی طرفدار های تیم استقلال هم خیلی معذرت میخوام که ناراحتشون کردم و بهشون میگم واقعن تا چند روز پیش اصلن همچین شعاری رو نشنیده بودم وبلدم نبودم و من هم شروع نکردم و از بد دلی هم نگفتم.
فقط میخوام منو ببخشید چون برام خیلی مهم هستید و محترم ممنونم از مهربونی و بزرگواریتون."

پاسخ پرویز مظلومی به توهین علی ضیا


شنیده های حاکی از آن است که این مجری معروف  به صورت تلفنی با پرویز مظلومی صحبت کرد و به او گفت: «شما از من بزرگتر هستید. اگر خوشحالی من بابت گلزنی پرسپولیس باعث ناراحتی شما شده، عذر می خواهم...»
سرمربی استقلال هم پاسخ داد: «آدم زودرنجی نیستم و می بخشم. بهتر است دیگر ادامه ندهی و همه چیز تمام شده است.»
همچنین گفته می شود مجری پرسپولیسی تلویزیون برای عذرخواهی مجدد به  تمرین تیم استقلال می رود.

پاسخ پرویز مظلومی به توهین علی ضیا

پاسخ پرویز مظلومی به توهین علی ضیا + سند

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان