اس ام اس عاشقانه قشنگ 93

 

اس ام اس عاشقانه قشنگ 93
sms asheghaneh



بودنت حتی زمستانی ترین روزم را بهار وار عاشقانه کرد
من نه اهل بارانم نه باد نه عاشق زمستانم نه تابستان
من هوایی را دوست دارم که متبرک باشد به نفسهایت


اس ام اس عاشقانه برای همسر
sms asheghaneh



هیچ چیز قشنگ تر از این نیست که
وقتی صبح داری چشماتو باز میکنی
ببینی عشقت به چشم هات زل زده
با انگشتاش گونت رو لمس کنه
ببوستت و بگه
همه دنیا یه طرف تو یه طرف


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



چشمهایت معصوم
شور عشقی به دلم ریخته ای
خنده هایت شیرین
شور و شیرین به هم آمیخته ای
شب پر از وسوسه دیدار است
گرم و آرام بیا منتظرم
چشم من بیدار است


اس ام اس عاشقانه انتظار
sms asheghaneh



غرورم را به پای بی احساسی ام ننویس
مغرور ها احساسی ترند
فقط به راحتی اعتماد نمیکنند


اس ام اس عاشقانه غرور
sms asheghaneh



خوشبختی یعنی :
برای کسی که برات مهمه، مهم باشی همین


پیامک عاشقانه
sms asheghaneh



میخوای بدونی عشق چیه؟
بشین من میگم
روزای خوب و بدشو من دیدم
عشق یعنی یک تصادف خیلی بد
کاش جای عشق یک کامیون بهم میزد


پیامک عاشقانه جدید
sms asheghaneh



مث پس کوچه های پاییزم
ریه هام خِش خِشن پر از برگن
سن و سالی نداره رابطمون
اکثرا عاشقا جوون مرگن


پیامک عاشقانه 93
sms asheghaneh



دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست
اگر برف بیاید هست
اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من
اگر تو باشی هستم
اگر نباشی نیستم


اس عاشقانه غم
sms asheghaneh



حسرت یعنی
روبرویم نشسته ای و من
با اندوه نگاهت میکنم و آه نداشتنت را میکشم
یعنی
تو اینجایی و من آرزویت میکنم


اس ام اس عاشقانه آرزو
sms asheghaneh



من از تمام دنیا
فقط آن دایره ی چشمانت را میخواهم
وقتی که در شفافیتش
بازتاب عکس خودم را میبینم


اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



“دوستت دارم” غوغا میکند
به شرطی که از بین لب های “تو” آمده باشد
نشسته باشد روی دل “من”


اس ام اس عاشقانه لب
sms asheghaneh



ما که هستیم در جمال خاک تو
دل نثار لحظه ای دیدار تو
در رفاقت ذره ای ما را ببخش
مشکلات است که نمیگذارد بپرسم حال تو


اس ام اس عاشقانه رفاقت
sms asheghaneh



گاهی می اندیشم به تو
به زمانی که میخندی
باور کن از ته خالی میشوم
نه من شاهزاده میخواهم نه اسب سفید نه هیچ چیز دیگر
لحظه ای که بخندی اسب که هیچ دنیایم را سفید میکنی شاهزاده من


اس عاشقانه سنگین
sms asheghaneh



سلام من را پذیرا باش عزیز دور دستم
قسم به پروردگار خیلی تو فکر و یادت هستم
دوریت و دلتنگیت آنقدر آزار و اذیتم کرده
که دکتر دوای درمانم را دیدار تو عنوان کرده


اس ام اس عاشقانه دوری و دلتنگی
sms asheghaneh



روزی هزار بار
باید برای دوستانم توضیح بدهم
که در دنیای بیرون از متن هایم
پای هیچ عشقی وسط نیست
باور که نمی کنند
جان تو را قسم می خورم


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار