دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرداد با لینک مستقیم + متن آهنگ
ترانه : داریوش شهریاری و امین باشماد , موزیک : حمید عسکری , تنظیم : پوریا حیدری
میکس و مسترینگ : کوشان حداد

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ |

 

آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرداد

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری به نام مرداد :

منو تو که عاشق ِ همیم
تو اتاقم جا مونده
رد ِآخرین نگاهت
دارم حسودی میکنم به آینه ی اتاقت
تورو از دست میدم ، دارم از دست میرم
من ِ مغرورو ببین
دارم سراغتو از همه میگیرم
بی تو حالم خوش نیست
همرو رنجوندم
تو که نیستی ببینی
بین ِ زمینو هوا موندم
واسه تو دلتنگم
واسه تو میمیرم
تو که نیستی ببینی
چقدر بهونتو میگیرم
♫♫♫
منو تو که عاشق ِ همیم
♫♫♫
دو سه روزه رفتی
عطرت اما مونده
توی این خونه ی سرد ، یکی تنها مونده
توی این تنهایی ، با خودم میجنگم
واسه تو میمیرم
واسه تو دلتنگم
بی تو حالم خوش نیست
همرو رنجوندم
تو که نیستی ببینی
بین ِ زمینو هوا موندم
واسه تو دلتنگم
واسه تو میمیرم
تو که نیستی ببینی
چقدر بهونتو میگیرم
♫♫♫
منو تو که عاشق ِ همیم.

 

MP3 – 128

دریافت