دانلود رمان برای من بخون برای من بمون | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان برای من بخون برای من بمون با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان برای من بخون برای من بمون | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: برای من بخون برای من بمون

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 532

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 10.4 مگابایت

 نویسنده: هاوین امیریان

 توضیحات:

رمان برای من بخون برای من بمون داستان زندگی یه دختر نوزده ساله به نام عاطفه است که عشق شدید و عجیبی به یک خواننده داره، تا اینکه یک روز اتفاقی از قاب تلوزیون برق حلقه ازدواج رو تو دست خواننده محبوبش میبینه و بعد متوجه میشه که همون روز، روز عقد اون خواننده بوده تا اینکه توی یه شب فوق العاده، قشنگترین و زیباترین اتفاق زندگی عاطفه با یه تلفن رقم می خوره.پایان خوش.رمان برای من بخون برای من بمون رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

دانلود رمان برای من بخون برای من بمون | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 10.4 مگابایت

دانلود رمان صدای بارون عطر نفسهات (جلد دوم رمان برای من بخون برای من بمون)