دانلود رمان خیالی نیست | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان خیالی نیست با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان خیالی نیست | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: خیالی نیست

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 160

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.25 مگابایت

 نویسنده: فاطمه عابدین زاده

 توضیحات:

در مورد دختری به اسم آوا عاشق پسری به اسم آرین میشه، روز عقدشون اتفاقی میفته که برای حفظ ابرو کار دیگه ای میکنه.رمان خیالی نیست رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

هر از گاهی رویاهایم به زبان می اید
مثلأ می گوید: تنهایی بهای سنگین زلال ماندن است
من نیزپرده یه بخار الودش را پس میزنم
چراغ راخاموش میکنم باگریه هایم
رویاهایم را خیس میکنم
اری رویایی خیس
تواتاقم بودم مثل همیشه توفکرافکارم بودم بایدخودمو سرگرم میکردم هم اینکه دنبال
یه درامدیم باشم دستم توجیب خودم باشه
توحالوهوایی خودم بودم که بابام صدام زد
_اوا اوا
_بله باباجونم
_دخترم کجایی بیا کارت دارم
_جونم بابا درخدمتم
_امروز توسرکارم یکی ازهمکارام گفت یکی
ازاشناهاشون به منشی نیازدارن منم گفتم خوبه اگه بری
_ اره خوبه اتفاقا خودمم دنبال کاربودم توفکرش بودم اگه خوب باشه چرا که نه
_باشه پس من به اقایی محمدپور میگم که دخترم میادفردا واسه مصاحبه راستی مادرت
کجاس
_خونه سلیمه خانومه الان میاد
_باشه برو به کارت برس بدش زودبخواب که صبح خواب نمونی ادرس شرکتم صبح میدم
بهت
رفتم تواتاقم فردا بایدتمیز مرتب برم شرکت رفتم حموم واسه خودم اهنگ میخوندم
یعنی اگه ازهمسایه ها بود پرتم میکردم بیرون ازساختمون
بااین صدام اعتماد به نفس داشتم بازم میخوندم جوریی بود که گوشامم میگفتن عجب
غلطی کردیم گوش توشدیم
به افکارخودم میخندیدم اومدم بیرون موهاموخشک کردم روتختم ولو شدم
خوابیدم صبح بایدبلندمیشدم که میرفتم گوشیموگذاشتم روزنگ که خواب نمونم یهو در
اتاق باز شد یکی پرید تو ارزو بود
خواهرم هفتده سالشه خیلیم شیطونه یه صورت بچه گونه ایی داره بااون چتری های که
جلویی چشای کشیده قهویشوگرفته باابروهایی پرش یه لب معمولی درکل
نازه و خوشگله به خواهرش رفته ازبس خوشگله
این یه موردو به من رفته البته
کلیم حرف میزنه و سوال میکنه زود خودموزدم به خواب که مخمونخوره
_اجی اوا من خرم یعنی عر عر خودتوزدیی به خواب
اجی اوا پاشو من خوابم نمیبره باش
جواب نده منم میخوابم
_اخیش رفت بخوابه دختره پیش فعاله نصف شبی مخ میخوره فقط به جایی شام
راستش منم خوابم نمیبرد باگوشیم ورمیرفتم که
نورگوشیم دوتاشاخ ونشون میداد گوشیوبرعکس کردم نه اینکه سوسکه
_وای مامان بابا سوسک
_اجی چرانصف شبی رقصت گرفته
_کم حرف بزن میگم سوسک میگی رقصم گرفته
یهو بدترازمن اونم جیغ میزد خونه گذاشته بود روسرش
_چی شده اوا ارزو چتونه نصف شبی
_مامان سو سک
_کو کجاس
دانلود رمان خیالی نیست
_اونا بغل تخت اجیه
_سوسکه دیو دوسر نیس که
_مامان اذیت نکن بکشش خوابم نمیبره شب
_باشه جارو بیار
جارودادم به مامانم همچین سوسک کشتش که صدایی غلط کردن سوسکم میومد
_کشتم حالابخوابین جیغ جیغ نکنید
_باشه شب بخیر
دیگ خوابیدم
صب بازنگ گوشیم بیدار شدم بایداماده میشدم بابااومد تواتاقم
_اوا اینم آدرس مواظب خودت باش چیزیی شد بهم زنگ بزن.

دانلود رمان خیالی نیست | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.25 مگابایت

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,خیالی نیست,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های خارجی pdf,دانلود جدیدترین رمان های سایت رمان فور یو,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های نگاه دانلود,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان خیالی نیست,دانلود رمان خیالی نیست با فرمت apk,دانلود رمان خیالی نیست با فرمت epub,دانلود رمان خیالی نیست با فرمت pdf,دانلود رمان خیالی نیست با لینک مستقیم,دانلود رمان خیالی نیست برای آیفون,دانلود رمان خیالی نیست برای اندروید,دانلود رمان خیالی نیست برای تبلت,دانلود رمان خیالی نیست برای جاوا,دانلود رمان خیالی نیست برای موبایل,دانلود رمان خیالی نیست برای کامپیوتر,دانلود رمان صحنه دار,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های فاطمه عابدین زاده,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان هوس عشق بازی,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان خیالی نیست,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه ایرانی بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,فاطمه عابدین زاده