دانلود رمان قصه تردید | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان قصه تردید با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان قصه تردید | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: قصه تردید

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 884

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 17.5 مگابایت

 نویسنده: باران ستاک

 توضیحات:

رمان در مورد دختری جوان هست که تحصیلاتش در زمینه حساب داری هست و برای کار به دفتری وارد می شود که مدیر اون پسر همسایه که دوست قدیمی پدرش هست میره و.رمان قصه تردید رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

سرمای هوا صورتم رو به سوزش انداخته بود پالتوی تنم رو بیشتر به خودم فشار دادم که
کم کنم از سرمای هوا،
خدایا چقدر این روزا هوا سرد و خشک شده بابا عقیده داشت این سرمای هوا به خاطر
کمبود بارندگیه، برف و بارون کم که باعث خشکی هوا و سوزش بیش از حدش میشن اما پیربابا
میگفت هوا سرد شده درست مثل دل ادما…وای به سردی دل ادما.
تمام تنم از شدت سرما لحظه ای لرزید … الان دلم یه فنجون چایی داغ میخواست با عطر
دارچین میتونستم بوشو زیر بینیم احساس کنم میدونستم گرمم میکنه .
نفسمو اروم بیرون دادم و بخار خارج شده از دهانم و با چشم تعقیب کردم…امروزم
نتونستم کاری پیدا کنم واین حالمو خراب میکرد با حرص دستمو رو زنگ خونه فشار دادم.
صدای قدمهای پای یاسی رو شنیدم و باز هم زنگ در رو فشار دادم، بدون توجه به حال
خوش یاسی چپیدم تو حیاط .
-هوی چه خبرته سر اوردی ؟
-خدایا اخه این چه خواهر مودبیه که نصیب من کردی ؟
– دلت میاد ؟من به این خوبی
با دست به خودش اشاره کرد و ادامه داد :حالا چه خبر ؟
-حالم اصلاً خوب نیست میشه سوال نپرسی ؟
پر صدا خندید.
– بی خیال دخی خوشگله حالا بگو کار واست گیر اومد؟
-نه بابا با اون سابقه ی کاری کی به من کار میده بدیش اینه سر گند کار قبلیم حسابی ام
مسخره م میکنن .
-ولی خودمونیم حق دارن .
چشم غره ای نثار یاسی کردم
-معلومه تو طرف کی هستی ؟
طرف حق و حقیقت .
-خانم طرف حق اجاره میدی داخل شم ؟
– نه
چپ چپ نگاش کردم
-اخه یه خبر خوب برات دارم
واژه ی خبر خوب رو زیر لب زمزمه میکنم خبر خوب واسه حالای من میشد اماده بودن یه
فنجون چایی دارچین داغ .
با مکثی کوتاه و پرهیجان ادامه داد : بابا واست کار گیر اورده
ابروهام از شدت تعجب بالا رفتن یه هیجان و لرزش تو قلبم جا باز کرد کمی حس ترس و
شادی .
-راست میگی ؟
-میدونی که تو این موارد باهم شوخی نداریم…حالاحدس بزن کجا ؟
-کجا ؟
-تو کارخونه ای که قبلاً کار میکرد.
-اونا در مورد کار قبلیم و اخراجم میدونن؟
-اره خیالت راحت.
دستهامو با خوشحالی بهم میزنم.
– وای ایول بابا باورم نمیشه .
-اولاً کوچه بازاری نگو دوماً باورت بشه بلکم بختتم بازشه میدونی ،اخه یه رییس جیگر
قراره نصیبت شه ، وای اگه زرنگ باشی تورش کردی .
-اولاً این کوچه بازاری حرف زدنای اتفاقی من به خاطر تاثیرگذاری از توئه دوماً تو که باز
زدی جاده خاکی.
-جاده خاکی کجا بود بابا یه کوچولو بیا و به حرف خواهر مهربانت گوش کن ببین از فردا
دم به دقیقه جلو روی اقای رییس حاضرمیشی. از من میشنوی هربار که دیدیش با یه بهونه
بچسب بهش که بچمون تحریک شه. دیگه خودت بهتر میدونی باید تو بغلش محو شی
-یاسمن
با فریاد اسمش رو گفتم اما بی خیال نمیشد : میدونی که واسه اینکه بفهمی تحریکت
نتیجه داده کجا رو باید نگاه کنی؟
-یاسمن.
اینبار فریادم اونقدر بلند بود که گوش خودم درد گرفت… یاسمن در حالیکه به شدت
میخندید پا به فرار گذاشت.
نزدیک درب ورودی خونه که رسید توقف کرد و همونجا فریاد زد :
– راستی واست چای دارچین دم کردم بیا بخور یکم گرم شی …
لبخندی روی لبم نشست خواهر مهربان من با همه دیوونه بازی هایی که داشت به یادم
بود و من فکر کردم اگه یاسی نبود گذشته چطور می گذشت ؟
وارد خونه که شدم عطر دارچین زیر بینیم پیچید و با لذت به مشام کشیدمش .
-وای یاسی ممنون زودتر چایی بریز.
از تو اشپزخانه داد زد : باشه الان میریزم . راستی رفتم از اصغر بقال چیپس و ماست
خریدم.

دانلود رمان قصه تردید | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 17.5 مگابایت

باران ستاک,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های خارجی pdf,دانلود جدیدترین رمان های سایت رمان فور یو,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های نگاه دانلود,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان صحنه دار,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان قصه تردید,دانلود رمان قصه تردید با فرمت apk,دانلود رمان قصه تردید با فرمت epub,دانلود رمان قصه تردید با فرمت pdf,دانلود رمان قصه تردید با لینک مستقیم,دانلود رمان قصه تردید برای آیفون,دانلود رمان قصه تردید برای اندروید,دانلود رمان قصه تردید برای تبلت,دانلود رمان قصه تردید برای جاوا,دانلود رمان قصه تردید برای موبایل,دانلود رمان قصه تردید برای کامپیوتر,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های باران ستاک,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان هوس عشق بازی,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه ایرانی بدون سانسور,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان قصه تردید,رمان نودهشتیا,رمان های ایرانی 96,قصه تردید