دانلود رمان قرار عاشقی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان قرار عاشقی با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان قرار عاشقی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: قرار عاشقی

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 678

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 13.1 مگابایت

 نویسنده: شقایق

 توضیحات:

در مورد دختری ۱۵ ساله به نام نیلا هست که کلاس دو دبستان هست و تجربی میخونه و با خواهر ۱۷ ساله خود وارد دنیای از اتفاقات میشه و.رمان قرار عاشقی رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

راستی بزارید از خودم بگم من نیلام… پونزده سالمه و امسال میرم دوم دبیرستان
ومیخوام تجربی بخونم… یکمی شیطون و بازیگوشم ولی اکثرا مظلومم قدم که معمولیه و هیکلم
یه کوچولو تو پره، از قیافم زیاد راضی نیستم خودم که فکر میکنم معمولیم بیشتر بانمکم تا
خوشگل، مثل اکثر ایرانیها چشم ابرو مشکی…. دوباره صدای نیلو بلند شد:
نیلا تندتند بیا دیگه… به خدا خفت میکنم اگه کتاب تست گیرم نیاد
بابا نیلو مگه چیه که تموم بشه؟ مطمئن باش بهت میرسه خیلی هولی تو…
همونطور که میرفتم سمتش به غرغرام ادامه دادم :
اه دیگه از این تندترم مگه میشه، بخورم زمین کی اونوقت پاسخ گویه… هان …
این و که گفتم همچین بهم چشم غره رفت که ترجیح دادم بخورم زمین ولی تند تر برم.
از همونجا با صدای بلند از مامان خداحافظی کردیم و از خونه اومدیم بیرون
******
بلاخره خریداش تموم شد ولی…. دست من بدبخت شکست دستای جفتمون پر از کتاب
بود بگو آخه مجبوری مگه اینهمه بخری، برگشتم سمت نیلو که مستفیضش کنم که پام رفت تو
چاله و داشتم میخوردم زمین چشام و بستم و اومدم داد بزنم که دهنم همینجور باز رفت یه جای
گرم و نرم…
آهسته لای چشمهام رو باز کردم و زیر لب گفتم
وای خدا… خاک تو سرم شد…
با حالتی زار سریع از بغلش اومدم بیرون
وای آقا تورو خدا شرمنده ندیدمتون چیز شد یعنی اومدم یه چیز بار نیلو کنم
ندیدمتون. آخه این کتاباش سنگینه…
********
یه دفعه نیلو دستمو کشید و گفت:
بسه انقدر دری وری نگو … رو کرد به پسره و گفت: آقا ببخشید شما بهتره برید دیگه
خدا رو شکر چیزیتونم نشد
به پسره نگاه کردم در حالی که صورتش پر خنده بود گفت:
خواهش میکنم خانوما… میخواید کمکتون کنم ظاهرا اینا واسه ایشون سنگینه…
یه دفعه بی هوا گفتم:
راحت باشید بخندید صورتتون کبود شدا…
خودمم نیشم باز بود… این و که گفتم پسره زد زیر خنده
نیلو یه نیشگون از پهلوم گرفت دادم هوا رفت:
آی…….. چته دیوونه
پسره اینارو دید دیگه مرد از خنده. یهو پسر رو نشون دادم و برگشتم بلند گفتم:
یکی به این آب قند بده ضعف کرد طفلی، رو کردم به پسره گفتم:
خعله خب دیگه توام بسه جمع کن خودتو خیلی خندیدیم
پسره خنده رو لبش ماسید یه لحظه موند چی بگه نیلو زیر لب گفت:
خفه شو نیلا خاک تو سرت آبرومو بردی دو دقیقه ساکت باشی نمیمیری
رو به پسره گفت:
آقا بازم شرمنده ما دیرمونه باید بریم خدانگهدار
پسره هنوز یکم نیشش باز بود
خدافظ خانوما مطمئنید کمک لازم ندارید؟
بله مرسی خدافظ
پسره که رفت نیلو دستمو کشید و کتابارو جمع کردیم که بریم خونه ولی تا به خونه
برسیم نیلو مخم رو خورد که چی آبرومو بردی… خب چیکار کنم دست خودم نبود از دهنم پرید
والا……. ولی خدایی پسره هم خوب بودا… لابد الان با خودش میگه دختره خل و چله، ریز خندیدم
که نیلو دید و گفت:
خدایا اینو شفا بده آبروریزی کردی حالا به شاهکارتم میخندی؟؟
یه ایش گفتم و روم و کردم اونور و قدمامو تند کردمو از نیلو زدم جلو…
******
رسیدیم خونه داشتم از خستگی میمردم سریع ناهار خوردم و فقط تونستم لباسامو عوض
کنم و بخوابم. از صدای بلند تلویزیون از خواب بیدار شدم هوا تاریک شده بود گوشیمو چک
کردم دیدم دو تماس و یه اساماس، از سهیل دارم… اه ولش کن حوصلهی این پسرهی سیریش رو
ندارم خیلی احساس بزرگی میکنه. همسن نیلوفره، تو راه مدرسه با هم دوست شدیم… یه روز که
با دوستامون از امتحانات برمیگشتیم رفتیم پارک آب بازی میکردیم که سهیلم با دوستاش
اومدن و خواستن با هم آب بازی کنیم، اونروز خیلی خوش گذشت… اخرش که میخواستیم
برگردیم سهیل اومد جلو و گفت ازم خوشش اومده و شمارشو داد. منم گرفتم پیش خودم گفتم
واسه تفریح بد نیست… اینجوری شد که با هم دوست شدیم سوم دبیرستان بود و رشته اش
ریاضی…. از بچه بازیاش خوشم نمیاد یکم مامانیه، درسته من ازش کوچیکترم ولی حداقل رفتارم
نسبت به اون بهتره. الانم قصد دارم باهاش بهم بزنم قبول نمیکنه. باید گوشیمو خاموش کنم یه
خطه دیگه بخرم اینجوری نمیشه….
پا شدم دست و صورتمو شستم رفتم بیرون از اتاق دیدم بابام اومده
سلام بابا کی اومدید؟
سلام نیم ساعته اومدم خوبی بابا؟
مرسی حالا چرا انقدر زود اومدید خبریه؟
مگه باید خبری باشه بیام یکم خسته بودم زودتر اومدم… حالا پاشو برو واسهام چایی
بریز انقدرم حرف نزن
چشم
رفتم آشپزخونه مامانم اونجا بود سلام کردم و واسه بابام چایی بردم. رفتم نشستم جلوی
تلویزیون و دوباره رفتم تو فکر…. خونه ی ما تو یکی از محله های پایین شهر تهرانه. خونهامون از
این خونههایی که بافتش قدیمیه ولی خب من مشکلی باهاش ندارم. مامانم خانه دار بود و تمام
فکرو ذهنش سیر کردن شکم ما و تمیزی خونه بود. بابامم یکم بد اخلاقه یه جورایی حرف حرف
خودشه البته حرفای مامانم و قبول داره. من برخلاف بقیه دخترا زیاد بابایی نیستم همیشه دلم
میخواست یکم با بابام راحتتر بودم ولی خب نه من اهل ابراز احساساتم نه بابام…
بابام دو تا خواهر داره و یه برادر)افسانه، فتانه ، مهدی( ، مامانم یه خواهر و یه برادر)
ناهید، بهروز( اسم بابام محمده و اسم مامان نرگس.
خانواده مادریم و بیشتر از پدریم دوست دارم. به غیر از عموم از خانواده بابام بدم میاد،
عمههام مامانم و خیلی اذیت کردن… کلا نچسبن، مامانم در برابر کاراشون سکوت میکنه منم از
این کارش حرص میخورم… هی….
از فکر اومدم بیرون، حوصلهام سر رفته بود رفتم پیش نسترن یکم اذیتش کنم بچه که
بود خیلی اذیتش میکردم هر کاری برخلاف میلم که میکرد تا میگفتم خدا میبرتت جهنم گریه
اش میرفت هوا یا به میگفتم بچه سر راهی گریه میکرد…. ریز خندیدم هیچی مثل مردم آزاری
کیف نمیده……
نشسته بود داشت فیلم میدید… حوصله اذییتم دیگه نداشتم. شا مو که خوردیم سریع
رفتم بخوابم که فردا یه عالمه کار دارم...

دانلود رمان قرار عاشقی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 13.1 مگابایت

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های خارجی pdf,دانلود جدیدترین رمان های سایت رمان فور یو,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های نگاه دانلود,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان صحنه دار,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان قرار عاشقی,دانلود رمان قرار عاشقی با فرمت apk,دانلود رمان قرار عاشقی با فرمت epub,دانلود رمان قرار عاشقی با فرمت pdf,دانلود رمان قرار عاشقی با لینک مستقیم,دانلود رمان قرار عاشقی برای آیفون,دانلود رمان قرار عاشقی برای اندروید,دانلود رمان قرار عاشقی برای تبلت,دانلود رمان قرار عاشقی برای جاوا,دانلود رمان قرار عاشقی برای موبایل,دانلود رمان قرار عاشقی برای کامپیوتر,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های شقایق,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان هوس عشق بازی,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه ایرانی بدون سانسور,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان قرار عاشقی,رمان نودهشتیا,شقایق,قرار عاشقی