دانلود رمان یک قطره عشق | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان یک قطره عشق با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان یک قطره عشق | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: یک قطره عشق

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 505

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 14.7 مگابایت

 نویسنده: *Nadia_A*(نادیا علی نژادی)

 توضیحات:

آهو دختری ساده و احساساتی که در زندگی هدفی دارد و برای به دست آوردن موقعیتی که آرزویش را دارد حاضر است حتی مقابل خیلی از مخالفت‌ها بایستد تا به هدفش برسد ولی درست روزی که تصمیم قطعیش رو می‌گیرد، خبری به گوشش می‌رسد که به طور کامل همه چیز رو خراب می‌کند.رمان یک قطره عشق رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

مقدمه:
در جلسه‌ی امتحان زندگی،
من مانده‌ام و یک برگه‌ی سفید
یک دنیا حرف ناگفتنی
و یک بغل، تنهایی و دلتنگی!
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی‌شود!
در این سکوت بغض آلود،
قطره‌ی کوچکی؛ هـوسِ سرسره بازی می‌کند!
و برگه‌ی سفیدم
عاشقانه، قطره را به آغوش می‌کشد!
یک قطره عشق!
 قسمتی از داستان
-عزیزم تو یک سال دیگه فقط از درست مونده. تا بخوایم کارهای مهاجرتت رو جور کنیم.
شاید وقت کم بیاد. هر چه زودتر بهشون بگو.
همون‌طور که با انگشت‌های دستم بازی می‌کردم، گفتم:
-باشه طی چند رو آینده بهشون می‌گم.
-خیلی خب پس من برم. مامانت رو جای من بـبوس. دلم براش تنگ شده. بای عزیزم.
باهاش خداحافظی کردم و لپ تاپو بستم. به سمت تخت رفتم، خودم رو روش انداختم.
همون‌طور که به سقف زل زده بودم، توی فکر غرق شدم. رفتن به یک کشور پیشرفته،
تحصیل در اونجا، یکی مثل خاله آنا شدن، نهایت آرزوی یه دختر به سن من بود.
اون یه جراح موفق بود، خاله آنا هدف داشت، هدف تعیین می‌کرد و به دستش می‌آورد.
منم از بچگی عاشق دندون پزشکی بودم. باید من هم برم اونجا باید یه راهی برای
راضی کردن بابا و مامان باشه زیرلب گفتم:
-باید از رزا و روژان کمک بگیرم.

دانلود رمان یک قطره عشق | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 14.8 مگابایت

*Nadia_A*,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های *Nadia_A*,دانلود رمان یک قطره عشق,رمان یک قطره عشق,یک قطره عشق,دانلود رمان یک قطره عشق با لینک مستقیم,دانلود رمان یک قطره عشق با فرمت pdf,دانلود رمان یک قطره عشق با فرمت apk,دانلود رمان یک قطره عشق با فرمت epub,دانلود رمان یک قطره عشق برای جاوا,دانلود رمان یک قطره عشق برای تبلت,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان یک قطره عشق برای آیفون,دانلود رمان یک قطره عشق برای موبایل,دانلود رمان یک قطره عشق برای اندروید,دانلود رمان یک قطره عشق برای کامپیوتر