دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب بدون سانسور | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب بدون سانسور

نام رمان: قلب سیاه دختر ارباب

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اربابی

تعداد صفحات: 140

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 4.40 مگابایت

 نویسنده: مریم و مهسا

 توضیحات:

رمان درمورد یه دختر شیطون و مغروره که بخاطر دلایلی دزدیده میشه و خدمتکار یه ارباب مغرورتر از خودش میشه که بلاهای زیادی سر اربابش میاره.رمان قلب سیاه دختر ارباب رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

مقدمه
خشم ، نفرت و سیاهی یاوران زندگی من هستند چقدر معصوم و پاک بودم و زندگی ساده ای داشتم ولی در پی یک حادثه تلخ
همه ی سادگی و مظلومیتم به باد رفت و جای خود را به ظلم ، نفرت و سیاهی داد و قلب معصومم را به رنگ سیاه در اورد
دیگر مهربانی برایم معنایی نداشت و دروغی بیش نبودو اگر در درونم جستجو می کردی میدیدی که دیگر نه عشقی وجود
داردنه آن خوشحالیه گذشته هاچقدر دردناک است که سرنوشت با من چنین کاری کرده استدیگر ان دریای مهربان و دل نازک
مرده استو جای او من متولد شدمیک دریای سنگدل و بی محبت که همه از او و کارهایش وحشت دارندولی سرنوشت مرا به
بازی می گیرد و در این راه اتفاقاتی برای من رقم میخوردکه باعث بیشتر شدن خشمم می شودوسرنوشت مرا اسیر دستای
شیطانی می کند که تنها هدفش ازار و اذیت من است شکنجه دادن دیگران تفریح وسرگرمیه من بود ولی حالا اون شیطان از من
هم سنگی تر است سرنوشت من در دست یک شیطان خواهد بود شیطانی به ظاهر انسان که من با تمام وجودم از او متنفر هستم.

دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 4.41 مگابایت

مریم,مهسا,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود رمان دختر خراب با فرمت apk,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,رمان دختر خراب انلاین,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های مریم و مهسا,مریم و مهسا,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب,رمان قلب سیاه دختر ارباب,خواندن رمان دختر خراب به صورت انلاین,قلب سیاه دختر ارباب,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب با لینک مستقیم,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب با فرمت pdf,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب با فرمت apk,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب با فرمت epub,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب برای جاوا,رمان دختر خراب فصل اول,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب برای تبلت,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب برای آیفون,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب برای موبایل,دانلود رمان عاشقانه شهوتی,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب برای اندروید,دانلود رمان قلب سیاه دختر ارباب برای کامپیوتر