دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: پشت یک دیوار سنگی

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و طنز

تعداد صفحات: 756

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 5.84 مگابایت

 نویسنده: آرام رضایی

 توضیحات:

یه داستان از یه زندگی، شایدم 2 تا. آشنا برای بعضیها و غریبه و مجهول برای یه عده دیگه، کسایی که شاید دیده باشیم و شایدم نه.
یه دختر و یه پسر که به دنیا اومدن و ساخته شدن برای زندگی مجردی و تنهایی، زندگیهای مستقل با عقاید و رفتارهای خاص خودشون که شاید برای بعضیها قابل قبول نباشه، حالا تصور کنید این دوتا آدم سر راه هم قرار بگیرن. چه جوری با هم کنار میان؟.رمان پشت یک دیوار سنگی رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

کلید و تو قفل در چرخوندم.
در با صدای تیکی باز شد. رفتم تو. کلید برق و زدم. خونه روشن شد. کفشامو در آوردم و سرپاییهامو پوشیدم.
وای که پدرم در اومد. داشتم نصف می شدم از خستگی. چه روزه اعصاب خوردکنی بود.
چراغهای خونه رو روشنن کردم. خونه چلچراغ شد و نورانی. رفتم تو اتاقم.
کیفمو پرت کردم یه طرف.
مانتو و مقنعه ام یه ور دیگه. لباسهامو عوض کردم. یه دوش حال می داد.
حوله امو برداشتم و رفتم سراش حمام. یه دوش آب ولرم واقعا" می چسبید. کمکم آب و داغ کردم. شیر آب سرد و ریزه ریزه بستم. وای خدا یه لحظه آتیش گرفتم.
بمیری آرشین که همیشه همین غلطو می کنی و بازم آدم نمیشی. یکم شیر آب سرد و باز کردم.
حال می داد زیر دوش آب داغ باشی.
خودمو کف مالی کردم. دو دقیقه آخرم آب داغ و بستم و گذاشتم آب یخ بریزه روم. یه لحظه لرزم گرفت. سریع خودمو از زیر دوش کشیدم کنار.
شیر آب و بستم. حوله امو پیچیدم دورم. با یه سنجاق حوله امو دور سینه ام سفت کردم که نیوفته.
با موهایی که آب ازشون می چکید رفتم تو آشپزخونه. خوشم میومد موهام خیس دورم باشه. قطره های آب که از رو موهام می ریخت رو پیشونی و شونه هام حس بارون بهم می داد.
کتری و پر آب کردم و گذاشتم رو گاز. یه نسکافه داغ می چسبید.
رفتم تو هال. خودمو رو مبل ولو کردم و تلویزیون و روشن کردم. اندی داشت می خوند.
خوشگلا باید بر*ق*صن، خوشگلا باید بر*ق*صن.
اه چقدر از این آهنگ بدم میومد. یعنی هر کی که خوشگل نیست باید قر تو کمرش بچسبه؟
پوفی کردم و کانال و عوض کردم. اینم واسه من شده بود سرگرمی. بالا پایین کردن کانالها. زدم کانال فشن و مد.
واه واه خدا به دور من نمی فهمیدم این فشنا چرا خودشون و همچین می کنن.
مدله با چه اعتماد به نفسی این ریختی میاد جلو ملت و تازه مانورم می ده.
تو صورت دختره نگاه کردم. موهاش و گوسفندی پف داده بود فکر می کردی توپ گذاشته رو سرش جای مو. پشت چشمهاشم پرِ رنگ بود. زرد و صورتی و آبی. همچین این سایه ها رو کشیده بود تا خط رویش موهاش که آدم وحشت می کرد. رنگشم که ماست. لبهاشم بی رنگ.
یه لباسیم پوشیده بود از حریر که همه تنش پیدا بود. هم باد می زد موقع راه رفتن این دامنش که بلند بود با اون چاکش وقتی راه می رفت تا فیخالدونش پیدا بود.

دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 5.85 مگابایت

آرام رضایی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,خواندن رمان دختر خراب به صورت انلاین,داستان های بدون سانسور سکسی عاشقانه جدید 2017,داستان های سکسی عاشقانه خارجی,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان ایرانی معروف بدون سانسور,دانلود رمان با عشقت آرومم,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید 98ia صحنه دار,دانلود رمان جدید طنز عاشقانه,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان جدید کل کلی صحنه دار,دانلود رمان دختر خراب بدون سانسور برای کامپیوتر,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان عاشقانه جدید بدون سانسور خفن,دانلود رمان عاشقانه نگاه دانلود بدون سانسور,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های آرام رضایی,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی با فرمت apk,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی با فرمت epub,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی با فرمت pdf,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی با لینک مستقیم,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی برای آیفون,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی برای اندروید,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی برای تبلت,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی برای جاوا,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی برای موبایل,دانلود رمان پشت یک دیوار سنگی برای کامپیوتر,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان جدید ایرانی عاشقانه,رمان دختر خراب 2,رمان دختر خراب انلاین,رمان دختر خراب فصل اول,رمان دختر خراب قسمت اول,رمان دختر خراب قسمت دوم,رمان دختر خراب قسمت سوم,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,رمان پشت یک دیوار سنگی,پشت یک دیوار سنگی