دانلود رمان عقرب و پروانه | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان عقرب و پروانه با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان عقرب و پروانه | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: عقرب و پروانه

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه، پلیسی و اکشن

تعداد صفحات: 362

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.42 مگابایت

 نویسنده: پری

 توضیحات:

ماجرا از نفوذ دو مرد در میان خلافکارها آغاز میشه. دو مرد کاملا متفاوت، دو مرد که مدت‌هاست برای رسیدن به این روز تلاش کردند؛ اما حضور یک دختر، دختری از جنس پروانه مسیر رو عوض می‌کنه. دختری که از پدرش یک زندگی آروم و شاد می‌خواد؛ نه پول و ثروت، نه زندگی که باید از ترس دشمنان و رقبا زندانی باشه و نه زندگی که در اون نیاز به محافظ داشته باشه، اون هم محافظی از جنس عقرب!
داستان زیبا و مهیج و البته رمز آلودی در انتظار خواننده‌های این رمان است.رمان عقرب و پروانه رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

(باید شست از قلب
هر آن‌چه نشان از آرزو و عشق است.
بگذار دستانت آن‌قدر بی‌رحم شوند
تا بتوانند بدرند.
گاهی باید سنگ شد
محکم و نفوذ ناپذیر
چون از زمانه آموختم
بی‌رحم، می‌درد دل رحم را...)
قطرات عرق از روی شونه‌هام سر می‌خورد و روی کف سرامیک می‌ریخت. نزدیک به یه ربع میشد که داشتم شنا می‌رفتم. موهام خیس عرق شده بود. هر روز صبح این کار من بود. یه شنای دیگه رفتم و خودم رو روی سرامیک خنک خونه رها کردم، این خنکی حس خوبی رو بهم القا می‌کرد.
به سقف نگاه کردم و حرفای سعید رو به خاطر آوردم که می‌گفت:
-کم کم داره جور میشه. حسابی ترسیده! ای کاش من و تو رو یه جا با هم ببره. خلافش بیش از اندازه شده و حسابی واسه خودش دشمن تراشیده، این‌طوری کار ما هم خیلی سخت‌ترمیشه. دیشب با تمنا صحبت کردم. بعد از حرفام زد زیر گریه. می‌دونی چند وقته ندیدمش؟ یک‌سال!
چشمام رو کوتاه روی هم گذاشتم. باید سعید رو از اومدن منصرف می‌کردم؛ ولی حرف حساب تو کتش نمی‌رفت.
سریع از جام بلند شدم و رفتم طبقه ی بالا تا یه دوش بگیرم. حوله‌ی سفید رو روی دوشم انداختم و رفتم سمت حموم، عادت داشتم کیسه بکشم تا کوچک‌ترین اثری از عرق روی تنم نمونه. از شونه‌هام شروع کردم تا این‌که رسیدم به وسط کمرم و در نهایت به دم عقرب سیاه! خالکوبی که مربوط به گروه عقربِ سیاه جمشید بود. کسی که من و سعید رو به عطار فروخت.
عطار یکی ازقاچاق‌چیای مواد بود. یه مرد مسن که خیلی خوش اخلاق بود و اصلا بهش نمی‌اومدکه توی کار خلاف باشه؛ ولی ناکس زیر آبی‌زن حرفه‌ایی بودو تنها خلافش هم قاچاق مواد مخدر بود. اون برای حفاظت از خودش چند تا بادیگارد از جمشید خرید که من و سعید هم جزوشون بودیم.
شیر آب رو بستم و حوله پیچ زدم بیرون. به ساعت ساده‌ای که روی دیوار اتاق کوچیکم وصل بود نگاه کردم. ساعت شش و پنجاه و چهار دقیقه بود.
با حوله سریع موهام رو خشک کردم و کت شلوار مخصوص مشکیم رو پوشیدم. به چهره‌ام توی آیینه‌ی کوچیک روی دیوار خیره شدم. چهره‌ام عین گانگسترا بود، مخصوصا با اون ابروهایی که خشن تو هم رفته بود و سعید همیشه با خنده و مسخره بازی می‌گفت:
-ابروهای طاق‌دار و وحشیت توی حلقم!

دانلود رمان عقرب و پروانه | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.42 مگابایت

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,داستان عاشقانه صحنه دار,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بالای 18 سال pdf,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور 96,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور اندروید,دانلود رمان بدون سانسور ایرانی,دانلود رمان بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان بدون سانسور جدید,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان بدون سانسور دختر خراب pdf,دانلود رمان بدون سانسور زناشویی,دانلود رمان بدون سانسور سک30,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان بدون سانسور عاشقانه,دانلود رمان بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت apk,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با پایان خوش,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان عروس18ساله,دانلود رمان عقرب و پروانه,دانلود رمان عقرب و پروانه با فرمت apk,دانلود رمان عقرب و پروانه با فرمت epub,دانلود رمان عقرب و پروانه با فرمت pdf,دانلود رمان عقرب و پروانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عقرب و پروانه برای آیفون,دانلود رمان عقرب و پروانه برای اندروید,دانلود رمان عقرب و پروانه برای تبلت,دانلود رمان عقرب و پروانه برای جاوا,دانلود رمان عقرب و پروانه برای موبایل,دانلود رمان عقرب و پروانه برای کامپیوتر,دانلود رمان مثبت هجده,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های بالای 18 سال,دانلود رمان های بالای 18 سال نیلا,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های پری,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان هوس 18,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان بدون سانسور ایرانی,رمان بدون سانسور عاشقانه,رمان بدون سانسور هوس و گرما,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان عقرب و پروانه,رمان نودهشتیا,رمان های عاشقانه بالای 18 سال,عقرب و پروانه,پری