دانلود رمان در چشم من طلوع کن | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان در چشم من طلوع کن با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان در چشم من طلوع کن | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: در چشم من طلوع کن

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه، پلیسی

تعداد صفحات: 488

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.58 مگابایت

 نویسنده: اعظم طیاری

 توضیحات:

غزاله زنی که با همسر و فرزند کوچکش در کرمان زندگی میکند، برای عروسی خواهر شوهر برای اولین بار به تنهایی راهی شیراز میشود ولی.رمان در چشم من طلوع کن رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

-ببین غزاله! من این حرفها سرم نمی شه. اگه یه هفته، ده روز شوهرت رو ول کنی ،قول می دم هیچ اتفاقی نیفته.
-عزیزم! گفتم که یه هفته مونده به عروسی مییام...الان اصرار نکن.
-نه جونم! این طوری نمیشه،تا تو نیای، نه لباس انتخاب می کنم، نه سفره
عقد... حالا خود دانی. اگه روز عروسی برسه و کارهای من مونده باشه، تو مقصری.
اصرار مهناز فرصت فکر کردن را از غزاله گرفت، از این رو با تامل کوتاهی گفت :
-خیلی خب، با منصور صحبت می کنم، ببینم چی میشه.
-آفرین دختر گل. من هم همین الان زنگ می زنم به اداره اش و سعی می کنم مخش رو بزنم.
وقتی غزاله گوشی را گذاشت،یک نفس عمیق کشید، اما بلافاصله چشمش به دستمال گردگیری توی دستش افتاد، نگاهی به اطراف انداخت. آپارتمان هفتاد متری کوچکش تمیز و مرتب به نظر می رسید.
فرش های نه متری کرم رنگ ، سالن بیست متری آپارتمان را پوشش داده بود.
راحتی های قهوه ای، متضاد رنگ فرشها، متناسب با آنها ست شده بود. با دست پرده حریر با گلدوزی گیپور شکلاتی را مرتب کرد. دستمال کشید روی گلبرگهای فصل پاییز گلدان مصنوعی اش. با آنکه عاشق گل و گلدانهای طبیعی بود، به دلیل کمبود جا، از داشتن گلدان های طبیعی محروم بود. از همان جا آهسته و بی صدا به اتاق ماهان سرک کشید.
کودک شیرین و زیبا ، در حال بازی با اشیایی بود که از بالای تختش آویزان بود.چرخید و نگاهی به ساعت انداخت.کورس عقربه ها به عدد دوازده می رسید. به آشپزخانه رفت.
خورش کرفس داشت جا می افتاد.آب برای پختن برنج روی گاز گذاشت و تا جوش آمدن آن مشغول تهیه سالاد شد، سپس به سوی حمام شتافت . گریه ماهان او را سراسیمه از حمام بیرون کشید. کوچولوی بازیگوش حسابی گرسنه بود و مجال درست کردن شیر به مادرش نمی داد. وقتی غزاله سر شیشه را در دهان کوچک فرزندش فرو برد،کودک لبخندی زد و با ولع مشغول مکیدن شیر شد و مست قیلوله ، به خواب رفت. بار دیگر نگاه غزاله روی ساعت زوم شد. عقربه ها رسیدن مسعود را نشان می داد و او را در پوشیدن لباس به عجله ای مضاعف وا می داشت.
پیراهن گوجه ای رنگ با اندامش تناسب داشت. ریمل و مداد سیاه، چشمانش را براق تر و ماتیک گلبی لبه هایش را خوش ترکیب تر ساخت. چانه اش را بین انگشتان قرار داد و صورتش را به چپ و راست متمایل کرد . از آرایشش رضایت داشت. گیسوان مرطوبش را روی شانه رها کرد ، اما قبل از برس کشیدن، صدای چرخیدن کلید در قفل، او را وادار کرد با عجله به استقبال همسرش بدود.

دانلود رمان در چشم من طلوع کن | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.58 مگابایت

اعظم طیاری,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور ایرانی,دانلود رمان بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان بدون سانسور جدید,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان بدون سانسور دختر خراب,دانلود رمان بدون سانسور دختر خراب pdf,دانلود رمان بدون سانسور سک30,دانلود رمان بدون سانسور شفق,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان بدون سانسور عاشقانه,دانلود رمان بدون سانسور غریزه,دانلود رمان بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان بدون سانسور کتی,دانلود رمان بدون سانسور یک شب طولانی,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان در چشم من طلوع کن,دانلود رمان در چشم من طلوع کن با فرمت apk,دانلود رمان در چشم من طلوع کن با فرمت epub,دانلود رمان در چشم من طلوع کن با فرمت pdf,دانلود رمان در چشم من طلوع کن با لینک مستقیم,دانلود رمان در چشم من طلوع کن برای آیفون,دانلود رمان در چشم من طلوع کن برای اندروید,دانلود رمان در چشم من طلوع کن برای تبلت,دانلود رمان در چشم من طلوع کن برای جاوا,دانلود رمان در چشم من طلوع کن برای موبایل,دانلود رمان در چشم من طلوع کن برای کامپیوتر,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت apk,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با پایان خوش,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان معروف pdf,دانلود رمان معروف بدون سانسور,دانلود رمان معروف صحنه دار,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های love98,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های اعظم طیاری,دانلود رمان های بدون سانسور love98,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های لاو 98,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,در چشم من طلوع کن,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان در چشم من طلوع کن,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا