دانلود رمان قفل | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان قفل با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان قفل | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: قفل

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه، تراژدی و اجتماعی

تعداد صفحات: 417

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.50 مگابایت

 نویسنده: shaghayegh-h96

 توضیحات:

زندگی جدیدی که همراه برگ ریزان خزان شروع می‌شود، زندگی که مانند پاییز سراسر از غم‌ است.
طراوت، دختری که تصمیم جدیدی برای زندگی‌اش می‌گیرید تصمیمی که بهار زندگی‌اش را به پاییز تبدیل می‌کند و هر اشتباهی تاوانی دارد! طراوت تاوان اشتباهش را پرداخت کرد، حال طراوت باید.رمان قفل رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

پاهام رو عصبی تکون می‌دادم، کف دستم رو روی دهنم فشار دادم و سعی کردم ربع ساعت باقیمونده‌ی کلاس رو تحمل کنم. اصلا متوجه‌ حرف‌های خانم ربیعی نبودم! یعنی اصلا فکرم این جا نبود!
آروم کف دستم رو گاز گرفتم، پس چرا زمان نمی‌گذشت؟ نفس عمیقی کشیدم... و بالاخره زنگ خورد و من راحت شدم.
تند تند مشغول جمع کردن وسایلم بودم که صدای المیرا رو کنار گوشم شنیدم.
- انگار خیلی عجله داری؟
به عقب برگشتم و نگاهش کردم. پوزخند مسخره‌ای روی لب‌های باریکش بود که استرسم رو بیشتر کرد. بی‌توجه به نگاه‌های خیره‌اش کتابم رو توی کیفم گذاشتم و از کلاس بیرون اومدم.
صداش از پشت سرم اومد.
- نه واقعا انگار یه ریگی تو کفشته!
ایستادم، نفس عمیقی کشیدم. امروز اصلا حوصله‌ی المیرا و مزخرفاتش رو نداشتم!
رو‌به‌روم ایستاد.
- میبینم که زبونت رو موش خورده!
- پاتو از گلیم من، بکش بیرون!
دوباره پوزخند زد و نگاهش رو توی صورتم که مطمئن بودم رنگش پریده، چرخوند.
با حالت تحقیرآمیزی گفت: تو اصلا گلیم داری که من پام رو ازش بیرون بکشم؟
بی توجه به طعنه‌ی کلامش دوباره راه افتادم، نزدیک راه پله بازوم رو گرفت.
- نترس! حتما بیرون منتظرته، می‌خوای خبر خوش بهش بدی؟
گیج از سوال المیرا به اطرافم نگاه کردم، تقریبا همه‌ی بچه‌های کلاس‌مون داشتن به ما نگاه می‌کردن. می‌دونستم باز هم نقشه‌ی المیراست، می‌خواد من رو خراب کنه. از بازی با من لذت می‌برد!
به صورت سفید و گردش نگاه کردم، به چشم‌های درشت مشکیش تابی داد و گفت: چیه زل زدی به من؟
با اخم گفتم: چی می‌خوای از من؟
دستش رو از بازوم جدا کرد و با حالت متفکری گفت: می‌خوام روی واقعی‌ات رو به همه نشون بدم!
دورم چرخید و با دستش بهم اشاره کرد.
- می‌خوام به همه نشون بدم که دختر زرنگ کلاس‌مون با چشم‌های دلبرش چه کار‌ها که نکرده!
واقعا داشت اعصابم به هم می‌ریخت، به اندازه‌ی کافی امروز حالم بد بود دیگه حوصله‌ی این معرکه رو نداشتم. رو‌به‌روم ایستاد.
- مثل این که حرفی برای گفتن نداری؟
کار همیشگیش بود، این که من رو اذیت کنه و دوست‌هاش رو بخندونه! اما امروز بی‌اعصاب‌تر از همیشه بودم تا در برابر حرف‌های مزخرفش سکوت کنم.
- می‌خوام ببینم دیگه چه مزخرفی می‌خوای بگی.
- مزخرف؟
موهای مواجش که همیشه از مقنعه‌اش بیرون زده بود رو با حالت نمایشی عقب فرستاد ودستش رو تو جیب مانتوش کرد، یه شی کوچیک سفید رو بیرون آورد.
- تو به این میگی مزخرف؟
با چشم‌های گرد شده به اون شی نگاه می‌کردم، دست المیرا چی‌کار می‌کرد؟
توی دستش گرفته بود و به همه‌ی بچه‌ها نشون می‌داد.
- ببینید این رو تو کیف این خانوم پیدا کردم، به نظرتون مال کیه؟
به سمت من برگشت، چینی به بیرون کوتاهش داد و گفت: بذار همه بدونن چقدر هـ ـرزه‌ای!
دیگه کاسه‌ی صبرم لبریز شده بود و المیرا دقیقا دستش رو روی نقطه ضعف من گذاشته بود. با عصبانیت و دست‌های که می‌لرزید به طرف المیرا رفتم و بیبی تست رو از دستش بیرون کشیدم، با جیغ گفتم: خفه شو!

دانلود رمان قفل | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.5 مگابایت

shaghayegh-h96,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور 2018,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور اندروید,دانلود رمان بدون سانسور ایرانی,دانلود رمان بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان بدون سانسور جدید,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان بدون سانسور دختر خراب pdf,دانلود رمان بدون سانسور زناشویی,دانلود رمان بدون سانسور سک30,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان بدون سانسور عاشقانه,دانلود رمان بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور 2018,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با پایان خوش,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان قفل,دانلود رمان قفل با فرمت apk,دانلود رمان قفل با فرمت epub,دانلود رمان قفل با فرمت pdf,دانلود رمان قفل با لینک مستقیم,دانلود رمان قفل برای آیفون,دانلود رمان قفل برای اندروید,دانلود رمان قفل برای تبلت,دانلود رمان قفل برای جاوا,دانلود رمان قفل برای موبایل,دانلود رمان قفل برای کامپیوتر,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های shaghayegh-h96,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان بدون سانسور ایرانی,رمان بدون سانسور زیر دوش,رمان بدون سانسور عاشقانه,رمان بدون سانسور معشوق ممنوعه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان قفل,رمان نودهشتیا,قفل