دانلود رمان پایان راه ناتمام | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان پایان راه ناتمام با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان پایان راه ناتمام | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: پایان راه ناتمام

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه، اجتماعی و معمایی

تعداد صفحات: 665

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.35 مگابایت

 نویسنده: *sara.j*

 توضیحات:

داستان رمان در مورد دختری به اسم افسانه هست که در شش‌سالِ گذشته که پدرش رو از دست داده، حقایقی رو از گذشته فهمیده که الان می‌خواد حق پایمال‌شده‌ی پدرش رو بگیره. تا اینکه.رمان پایان راه ناتمام رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

دلتنگی شبیه تو نیست،
گاه و بی‌گاه در می‌زند
هرجا دلش خواست می‌نشیند
و با حسرت عجیبی
درباره‌ی تو حرف می‌زند.
***
گل‌های رزی رو که از باغچه‌ی حیاطمون کندم، روی سنگ سیاهش گذاشتم و یادی از گذشته کردم. هیچ‌وقت یادم نمیره که چه روزای خوبی داشتیم و می‌فهمم که شش‌ساله از نگاه‌های مهربون و نصیحت‌های پدرانه‌اش محرومم. یاد پدرانه‌هاش که نذاشت تو بیست‌سال زندگیم غم بی‌مادری رو حس کنم. همیشه می‌گفت دوست دارم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنی؛ برای همین هم وقتی معماری قبول شدم، گفت به بزرگ‌ترین آرزوش رسیده. کجایی بابا، دلم خیلی برات تنگ شده. کجا بودی که با هم جشن فارغ‌التحصیلیم رو بگیریم. وقتی یاد گذشته می‌افتم که چه زجری کشیدی و من نمی‌دونستم؛ از اون بلاهایی که سرت آوردن و دم نزدی دیوونه میشم. ولی با خودم عهد بستم که نذارم با خیال راحت به زندگیشون ادامه بدن، باید تاوان پس بدن. تو این پنج‌سالی که فهمیدم، دارم از درون آتیش می‌گیرم. دیگه وقتشه، می‌دونم راضی نیستی؛ ولی من مثل تو ایمانم قوی نیست، دیگه نمی‌تونم به خدا.
صدای هق‌هقم فضای خالی اون‌جا رو پر کرد.
بعد از دقایقی که به خودم اومدم، دیدم هوا کم‌کم داره تاریک میشه. هوای بهمن ماه هم که خیلی سرده. شال‌گردنم رو دور گردنم سفت کردم. یه نگاه که به ساعت انداختم، فهمیدم درست سه‌ساعته این‌جام و خاطرات رو مرور می‌کنم. همیشه وقتی میام پیش بابا، زمان از دستم در میره. بلند شدم و از فضای بهشت‌زهرا خارج شدم. باید برم خونه. سوار ماشین شدم. تازه یادم اومد که گوشیم تو ماشین مونده. روشنش کردم. وای ده‌تا میس‌کال از خونه دارم! شماره‌ی خونه رو گرفتم. خدا به دادم برسه؛ الان ماه بانو شروع می‌کنه. تا بوق دوم خورد جواب داد:
- الو، کجایی دختر؟ چرا جواب گوشیت رو نمیدی، نمیگی دلم هزار راه میره؟
- ببخشید ماه بانو. اولا سلام، دوما گوشیم تو ماشین بود، سوما مگه شما نمی‌دونین من پنج‌شنبه‌ها بعد از ظهر در دسترس نیستم؟
- سلام. می‌دونم دخترم، نگران میشم. خوبیت نداره این همه وقت تو قبرستون بشینی.
- چشم، الان راه میفتم.
- آره عزیزم زود بیا سوگلم اومده، بیا که برات فسنجون درست کردم.
- مرسی که این‌قدر به فکرمی، چیزی نمی‌خوای سر راه بگیرم؟
- نه افسانه جان زود‌تر بیا.
- باشه، پس فعلا خداحافظ.
- خداحافظ.
از وقتی که یادم میاد، ماه بانو با شوهرش تو خونه‌مون بودند؛ البته بابا تو حیاط پشتی خونه‌مون یه خونه‌ی پنجاه‌متری براشون ساخته بود. شوهرش که بهش می‌گفتم بابا رحمان، تقریبا ده‌سال پیش فوت کرد، عین بابابزرگم بود. از اون به بعد ماه بانو بیشتر می‌اومد پیشمون؛ ولی من وقتی بابا فوت شد، پیشنهاد عمو اینا رو برای زندگی باهاشون رد کردم. بهشون گفتم می‌خوام تو خونه‌ای که بابام توش نفس کشیده باشم، اونا هم به تصمیمم احترام گذاشتند. ماه بانو‌ هم کلا اومد پیشم و تو یکی از اتاق‌های طبقه‌ی اول ساکن شد. هیچ‌کسی‌ رو نداشت؛ چون بچه‌دار نمی‌شدند، همیشه تنها بودند. الان هم جای مادربزرگ نداشته‌امه. بالاخره از بهشت زهرا بیرون اومدم و به سمت خونه روندم.

دانلود رمان پایان راه ناتمام | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 2.35 مگابایت

*sara.j*,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور اندروید,دانلود رمان بدون سانسور ایرانی,دانلود رمان بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان بدون سانسور جدید,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان بدون سانسور دختر خراب pdf,دانلود رمان بدون سانسور سک30,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان بدون سانسور عاشقانه,دانلود رمان بدون سانسور غریزه,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور 2018,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت apk,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با پایان خوش,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور پلیسی,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های *sara.j*,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان پایان راه ناتمام,دانلود رمان پایان راه ناتمام با فرمت apk,دانلود رمان پایان راه ناتمام با فرمت epub,دانلود رمان پایان راه ناتمام با فرمت pdf,دانلود رمان پایان راه ناتمام با لینک مستقیم,دانلود رمان پایان راه ناتمام برای آیفون,دانلود رمان پایان راه ناتمام برای اندروید,دانلود رمان پایان راه ناتمام برای تبلت,دانلود رمان پایان راه ناتمام برای جاوا,دانلود رمان پایان راه ناتمام برای موبایل,دانلود رمان پایان راه ناتمام برای کامپیوتر,دانلود رمان کلکلی,دانلود مجموعه رمان pdf,دانلود مجموعه رمان برای اندروید,دانلود مجموعه رمان عاشقانه,دانلود مجموعه رمان عاشقانه pdf,دانلود مجموعه رمان عاشقانه برای اندروید,دانلود مجموعه رمان عاشقانه برای موبایل,دانلود مجموعه رمانهای عاشقانه,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,رمان پایان راه ناتمام,پایان راه ناتمام