اس ام اس عاشقانه خاطره

 

تو برای همیشه میروی و من چقدر کار روی سرم ریخته
خاطرات زیادی برای فراموش کردن دارم.

اس ام اس خاطره

جور میکند خدا در و تخته را با هم آنطور که تو و مرا
تو خاطره ساز و من خاطره باز.

اس ام اس

کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده تا قبل از سیل برگرد
سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را.

اس ام اس خاطره ها

تقصیر از من است
آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی
یادم رفت بپرسم کنار خودت یا خاطره هایت ؟

اس ام اس عاشقانه

میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم
و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم
چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم.

اس ام اس عاشقانه خاطره

چشمم به گیسوانت که می افتد
تمام خاطراتمان آرام آرام ‌، زنده می شوند
یک به یک ، مو به مو.

اس ام اس های جدید و زیبای خاطره ها

عابرانی که از کنارم می گذرند مست عطر تنم می شوند
و نامش را که می پرسند دلم می لرزد
چگونه بگویم خاطرات توست ؟

اس خاطره عاشقانه

آقای شهردار بگویید اینقدرعوض نکنند رنگ و روی این شهرِ لعنتی را
این پیاده رو ها ، میدان ها ، رنگ و روی دیوار ها
خاطراتم دارند از بین می روند.

اس خاطره ها

این روزهای من چیزی نیست
مگر باقیمانده تقسیم احساس تــــــو
بر شب های بی خاطره ام.

اسمس خاطره

دارم برگ می کشم اما نه سیگار برگ
برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام.

اسمس خاطره ها

نوار قلب خاطرات من
پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند.

جملات خاطره ها

هر روز که بیدار می شوم
وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم
هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی.

جمله خاطره ها

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم
پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد
و از شاخه های دلتنگی روی سنگ فرش آرزوها ریختن
تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن.

خاطره

خاطرات هرچه شیرین تر باشند
بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند.

مسیج خاطره ها

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است
آرام فاتحه ای بخوان
شاید خدا گذشته ام را بیامرزد.

پیام خاطره ها

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را.

پیام عاشقانه خاطره

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی
و شاید عطری که بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ میزند.

پیام کوتاه عاشقانه

می خواهم یادت را طلاق دهم
ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم.

پیامک خاطره

هرچه یادت را میکارم
خاطراتت سبز می شوند.

پیامک خاطره ها

چه یکی باشد چه صدتا
خوب که باشد دمار از روزگارت درمیاورد
خاطرات را میگویم.

پیامک عاشقانه

چه سخت است مرور کردن خاطراتی که روزی شیرین ترین بودند
اما حالا آنقدر تلخ شده اند که هم دلت را به درد می آورند
هم اشکت را در می آورند.

اسمس با موضوع خاطره

گاه خاطرات خنده دار
ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند.

پیامک در مورد خاطره

زندگی زیباست که گاه خاطره ای در میان خاطره ها
خاطره ی خاطره ها می گردد.

اسمس رمانتیک

به من مجوز چاپ نمی دهند
میگویند داستانی که نوشته ای قابل باور نیست
اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم.

پیامک احساسی خاطره

بعضی اوقات فکر می کنم که
شاید بهشت خاطرات گذشته باشد.

اسمس عاشقانه

از سرم دست برنمی دارند خاطرات خوش نداشته ام.

اس مس جدید عاشقانه

من ازت خاطره دارم وقت بارون
این خودش درد کمی نیست.