اس ام اس عاشقانه

 

در هر ورق زمان نوشته ام: به یادت می مانم، حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم.

اس باحال عاشقانه

کفشهایت کو ؟
میخواهم آن ها را بردارم ...
تا تو هم مثل بی وفایان هوس رفتن نکنی ...

جملات عاشقانه

این روزها ...
انسان ها تنهایی ات را پر نمیکنند ...
فقط خلوتت را بهم میزنند ...

اس ام اس های جدید عاشقانه

گفته باشم ...
من درد میکشم اما تو چشمهایت را ببند،
سخت است بدانم میبینی و بی خیالی ...

اس ام اس Love

آن قدر مرا سرد کرد از خودش ...
از عشقش ...
که حالا به جای دل بستن یخ بستم ...
حالا به سمت احساسم نیا که لیز میخوری ...

اس مس عاشقانه

بی حس شده ام از درد
از بغض
فقط گاهـی ...
خـط اشکی میسوزانـد صـورتم را ...

اسمس رمانتیک

کاش میدونستی ...
اونی که نشسته ...
همیشه خسته نیست ،،،
شاید جایـی برای رفتن نداره ...

اس مس رمانتیک

هی باران ...
ببار ...
من سفر کرده ای دارم که پشت پایش آب نریختم ...

پیامک عاشقانه

یادم نرود که ...
من تنها هستم اما تنها من نیستم ...

اس ام اس دوست داشتن

دل آرام را بی تاب میکنی ...
دل بی تاب را آرام ...
آخرش نگفتی دردی یا درمان؟

اسمس جدید عاشقانه

آن قدر زجر کشیدم زجهان سیر شدم /گرچه جوان هستم ولی پیر شدم

اسمس عاشقانه

از تو دلگیر نیستم، از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل می کند.

اس عاشقانه جدید

این روزا با خیلی ها هستم اما هیچکس مثل اونی که من از دست دادم نیست ...

اسمس باحال جدید

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

ساده نیست گذشتن از کسی که گذشته هایت را ساخته ...

اس عاشقانه

دو روز اول شوخی شوخی جدی شد.
شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو.

اس ام اس عاشقانه جدید

یادمان باشد گر دور شدیم ز هم ...
ز صدای خاطره هاست که چنین دلگرمیم ...

اس ام اس جدید

آسمان هم که شوی بغلت خواهم کرد فکر گستردگی واژه نباش، تا ابد در دل من جا داری

اس ام اس عاشقانه

چه زیبا میگفت مترسک، وقتی نمیشود رفت همین یک پا هم اضافی ست.