اس ام اس عاشقانه

 

هـر روز صفحه ی نیازمندیها را زیر و رو میکنم
میدانم بالاخره
یک روز
به من لعنتی نیاز پیدا میکنی ...

اسمس عاشقانه

دلم در حلقه غم ها نشسته
زبانم بسته سازم شکسته
وجودم پر از شعر عاشقانست.

اس ام اس

ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﺚِ ﺧﻂِ ﺳِﻔﯿﺪﻩ ﻭﺳﻂِ ﺟﺎﺩﻩ ﺳﺖ
ﺗﮑﻪ ﺗﮑﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯَﻡ ﭘﺎ ﺑﻪ ﭘﺎﺕ ﻣﯿﺎﺩ ...

اس ام اس احساسی

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ، ﻧﺪﯾﺪﻧﺖ ﺭﺍ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...

اس ام اس جدید

غیرت یعنی نذاری از دیگران آزاری به طرفت برسه
نه اینکه اونو آزار بدی به خاطر دیگران
وقتى به یکى زیادى تو زندگیت اهمیت بدى
اهمیتتو تو زندگیش ازدست میدى
به همین راحتى

اس ام اس رمانتیک

دیوان شعرم را برای تو سرودم / گردد فدای چشم ناز تو وجودم
این بوده رویا و خیال و آرزویم / ای کاش من هم دلبر قلب تو بودم .

اس ام اس عاشقانه

بدین افسونگری، وحشی نگاهی
مزن بر چهره رنگ بی گناهی
شرابی تو، شراب زندگی بخش
شبی می نوشمت خواهی نخواهی ...

اس ام اس عاشقانه جدید

انسان ها عموما دو دسته اند :
تو و بقیه ...

اس عاشقانه

میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی
من به یادت بیدار نشسته باشم ...

اسمس باحال جدید

دلی به وسعت دریای کدر نمی خواهم ،
برای من دلی به شفافیت یک لیوان آب، کافیست ...

اسمس عاشقانه

آن اول ها به شوق و شورم انداخت
کم کم کم کم گور به گورم انداخت
سیگار نمیکشم که چون سیگاری
تا نصفه مرا کشید و دورم انداخت ...

جملات عاشقانه

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم
گر چه می دانم که عمری در غریبی زیستم
مثل رودی بستر این خاک را طی کرده ام
تا بفهمم عاقبت در جستجوی چیستم ...

پیامک عاشقانه

یک جام با تو خوردن ، یک عمر می پرستی
یک روز با تو بودن ، یک روزگار مستی ...

پیامک احساسی

حرام باد دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست ...

اسمس رمانتیک

جغرافیای کوچک من
همین چشم های مشکی توست
که هیچ چیز جایش را نمی گیرد ...

اسمس عاشقانه داغ

عشق
همین خنده های ساده توست
وقتی بـا تمام غصه هایت میخندی
تا من از تمام غصه هایم رها شوم ...

اس ام اس جدید فاز بالا

نمیدانم به مسافر دل بستم
یا
مسافر شد آنکه به او دل بستم ...

sms asheghane

چرا ؟
اگه یه نفر بهمون خیانت کنه، ازش متنفر میشیم
اما
اگه یه نفر به خاطر ما به یه نفر دیگه خیانت کنه ، عاشقش میشیم ...

پیامک عاشقانه توپ

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود / روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود
دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست / به فدایت، که آن هم گرفتار تو بود ...

پیام عاشقانه

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان، بوی زندان میدهد ...

مسیج عاشقانه

هر کسی برای خودش خیابانی دارد، کوچه ای، کافی شاپی و شاید عطری
که بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ می زند ...

عاشقانه

چرا می گویند “ها” نشانه جمع است ؟
اما وقتی با “تن” جمع ببندی
“تنها”خودت می مانی و خودت.

اسمس داغ روز

اگه یه زن
تو رو اونقدر دوس داشته باشه که
از آرزوهاش بخاطرت بگذره ،
از خدا یه عمر تازه بخواه
یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه

سایت اسمس

چشمان مرا به چشمهایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد ...

جدیدترین اسمس ها

دل من را تو بردی با نگاهت / اسیرم کرده ای با روی ماهت
تو را با بی گناهی می شناسند / ولیکن هست زیبایی گناهت.