اس ام اس عاشقانه

 

دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
از آن چشمان خون سرد تو پیداست
که قلب تنگ سابق را نداری .

اس ام اس دوست داشتن

تنهایی یعنی
این همه آغوش برات بازه
اما تو همنو میخوای که بهت پشت کرده .

اس ام اس احساسی

لیز خوردن بهانه ایست که دست هایی که دوست داریم محکم تر بگیریم .

اس ام اس

وقتی که رفت ...
گفت تو را هم میبرم ...
گفتم کجا ...
گفت از یادم ...

اس ام اس جدید

هیچ کدوم نه اذیتم کرد ...
نه واسم سوال شد ...
فقط یه بغض داره خفم میکنه ...
چه جوری نگات کرد که منو تنها گذاشتی ؟

اس ام اس عاشقانه

تنهاییم را به حراج گذاشتم اما یاد تو بودن بالاترین قیمت رو داره .

اسمس باحال جدید

نقاش نیستم ولی لحظه های بی تو بودن را درد می کشم .

اس عاشقانه

دیگه از چشم افتادی ... می فهمی ؟ ... آره ؟ ... صاف افتادی تو قبلم .

اس ام اس عاشقانه جدید

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ زیاد فکر نکن امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده .

جملات عاشقانه

دوست داشتن ساده است و باورکردنش سخت
تو ساده باور کن که سخت دوستت دارم .

جمله عاشقانه جدید

تو را طلب نمی کنم
نه اینکه بی نیازم
صبورم ...

اسمس عاشقانه

در شب آسایش ماه
کنج پستوی خیس از عطر شب بوها
پشت نقاب غبار آلود خاطره ها
تصویری از درنگ را نقاشی می کنیم .

پیام عاشقانه

از ساعت متنفرم
این اختراع غریب بشر که مدام
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد .

پیام کوتاه عاشقانه

فاصله خط عابر پیاده ندارد
دست مرا بگیر و از آن رد کن
قرار دیدار ما هر نیمه شب
خیالت که نمی گذارد بخوابم .

پیامک عاشقانه

هم آشوبگری و هم خاموش
کولی وار می توان دوستت داشت
همین که باد را به آغوش می کشی .

اسمس عاشقانه جدید

عبور تو از حوالی چشم های من
تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگیم بود
چرا که من همیشه منتظر نیامدنت بودم .

sms asheghane

تمنای وصالم نیست ، عشق من ، مگیر از من
به دردت خو گرفتم ، نیستم در بند درمانت .

اسمس رمانتیک

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران .