اس ام اس عاشقانه

 

مرا زیر خاکستر جا گذاشتی
آهای با توام
تو یادت نرود
من به خاطر تو آتش گرفته ام .

اس ام اس

چهار فصل که حرفه
فصل پنجمی هست به نام تو
به هوای تو .

اس ام اس احساسی

لحظه‌ های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت .

اس ام اس دوست داشتن

دلم خیابانی می خواهد
هزار طرفه به سوی خانه تو .

اس ام اس عاشقانه

همه می گن عشق یعنی
دوست داشتن
اما من می گم عشق یعنی
یکی مثل تو داشتن .

اس ام اس عاشقانه جدید

یه چیزی هست به اسم آغوش
لامصب دوای هر دردیه
اون دارو هم فقط تو داری .

اس عاشقانه

می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم
به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی .

اسمس جدید عاشقانه

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق
از روزی که مبتلایت شدم
خود را از یاد بردم .

اسمس جدید قشنگ

معجزه داری ؟
به جای اشاره نگاه کردی
به جای دریا دل من شکافته شد
نفس کشیدن را دوست دارم گاهی
گاهش را فقط تو می دانی .

اسمس عاشقانه

دنیا تمام شود چه باک
دنیای من تویی که پیش از این ها تمامم شدی .

پیام کوتاه عاشقانه

هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر
کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو
کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی برمی گردم .

پیامک بغل کردن

در قرن ما تعریف عشق گره خوردن تن هاست
نه پیوند قلب ها .

پیامک جدید عاشقانه

گاهی آنقدر دلم هوایت را می کند
شک می کنم به اینکه
این دل مال من است یا تو .

پیامک عاشقانه

 اینکه یه نفر بهت بگه مواظب خودت باش حس خوبی داره
اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه
نگران نباش من باهاتم .

پیامک عاشقانه توپ

تمام حرف ها پشت سرت بود
به دنبالت الفبا را قدم زدم
تو حرف نداشتی .

اس مس جدید عاشقانه

دیگر نمی نویسمت
هرکس به چشم هایم نگاه کند
تو را خواهد خواند .

sms asheghane

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار

پیامک های عاشقانه

من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت
تو قرار داشتی و من بی قراری
به اندازه ی چشمان
کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته
بیقرارتم .

اسمس رمانتیک

بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود .

پیامک احساسی

یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش
خسته شده خدایا
فقط تو میتونی به دادش برسی
بیا و بمون کنارم واسه همیشه نگو نمیشه .

اسمس عاشقانه جدید

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها
اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار .

پیامک عاشقانه جدید

بغض هایم را به آسمان سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را .

اس باحال عاشقانه

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد
نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دل ها بهانه گیر .

متن عاشقانه

گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی
این من بودم که بی‌قرارت کردم .

جملات عاشقانه

باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو
همیشه چشم به راهت مینشستم
این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم .

اس مس جدید عاشقانه

مردانگی آنجاست
جایی که پسر بچه ای هنگام بازی
برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد
نقش فروشنده را بازی کرد .

دلنوشته عاشقانه

بیایید به دنبال آن نیمه از آدمیت باشیم
که با عطر عشق می آمیزندش نه با عطر کافور
همان نیمه ای که نمی شویندش ، نمی آلایندش
نمی پوشانندش و به خاک نمی سپارندش .

اس مس جدید

شیرینم ، تقصیر تو نیست
حتما اشتباه از فرشته آرزوها بوده
که تو نصیب دیگری شدی .