اس ام اس عاشقانه

 

قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم میدونی چرا ؟
چون حالا هر تیکه از قلبم تورو جداگونه دوست داره.

اس ام اس

ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﺴﯽ
ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯿﺎﻭﺭﯼ.

اس ام اس احساسی

یک جام پر از شراب دستت باشد
 تا حال من خراب دستت باشد
 این چند هزارمین شب بی خوابیست
 ای عشق فقط حساب دستت باشد.

اس ام اس عاشقانه

بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد.

اس عاشقانه

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی
گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی
دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر
کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی.

اس عاشقانه جدید

وقتی نیاز به عشق داری عاشق مشو بلکه زمانی عاشق شو که تمام وجودت سرشار از عشق هست و می خوای آنرا با کسی تقسیم کنی.

اسمس جدید عاشقانه

نگران اشک‌ هایم نباش
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست.

اسمس عاشقانه

بر عکس فلش مموری ها
که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و بی ظرفیت تر.

پیام عاشقانه

کمتر به خودت ببال
بودن با تو لیاقت نمی خواهد
اعصاب می خواهد.

پیام کوتاه عاشقانه

آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته.

پیامک های احساسی

بهتره نداشته باشمت
تا این که داشته باشم و ندونم با چند نفر شریکم.

پیامک جدید عاشقانه

شب ها به وقت خواب
از طرف من وجدانت را ببوس
البته اگر بیدار بود.

پیامک عاشقانه

به لب هایم قفل زدم درباره عشق تو
به کسی چیزی نگویم
شاید روزی خودت
آدم شوی.

اسمس رمانتیک

کنار چشمه ای بودیم در خواب
تو با جامی ربودی ماه از آب
چو نوشیدیم از آن جام گوارا
تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب.

پیامک احساسی

فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم
نه فقط دارم بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه.

متن عاشقانه

دلم تنگ می شود برای حرف زدنت
و برای تکیه کلام هایت که نمی دانستی فقط کلام تو نبود
من هم به آنها تکیه داده بودم.

جملات عاشقانه

خدایا به امید خودت
نه بنده های بی خودت.

دلنوشته عاشقانه

مهربانی را از درخت شکوفه زده بیاموزیم :
وقتی که به آن لگد میزنیم و به جای تلافی تنمان را شکوفه باران میکند.

اس باحال عاشقانه

راه که میروی عقب میمانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم میخواهم رد پایت را هیچ خیابانی در اغوش نکشد، تو فقط برای منی.

پیامک عاشقانه توپ

زندگی عشق است / عشق افسانه نیست / آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست / عشق آن نیست که کنارش باشی / عشق آن است که به یادش باشی.