اس ام اس عاشقانه

 

 آغوش تو که باشد
خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست
و تپش های قلبت می شود لالایی کودکانه ام
کنارم  بمان
می خواهم صبح چشمانم
در نگاه تو بیدار شود
 همیشه وقتی پر از حرفی .

اس ام اس Love

وقتی بغض می کنی ...
وقتی داغونی ...
وقتی دلت شکسته ...
دقیقا همین وقتا اینقدر حرف داری که فقط میتونی بگی ...
بیخیال ...

اس ام اس

نیامده بودی جای خالی ات را پر کنی
آمده بودی ببینی که من با جای خالیت چه می کنم .

اس ام اس احساسی

 بدتراز تنهایی
گندهایی است که
به باورهای یکدیگر میزنیم .

اس ام اس دوست داشتن

از تو دلگیر نیستم
از دلم دلگیرم
که چرا نبودنت را صبورانه تحمل میکند .

اس ام اس عاشقانه

 تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم
از دلـتـنـگـی ام
گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم
خـوابـت را بـبـیـنـم
مـیـفـهـمـی ؟
فـــــقــــــط خـــوابــــــت را .

اس ام اس عاشقانه جدید

 این بار سازت را با ساز
دل من
کوک کن وبیا همنوازی کنیم
بی شک این ملودی
زیباترین ملودی جهان .

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

هنر عاشقی من این بود که بی تو با تو بودم .

اسمس جدید عاشقانه

 بن بستِ زندگی جائیست که ...
نه حقِ دوست داشتن داری و نه ...
توانِ ...
فراموشی ...

جمله عاشقانه جدید

 دنبال بهانه نگرد عزیزکم
چشم که گذاشتم
برو
هر وقت خواستی برگرد
من
تا بی نهایت شمردن را بلدم .

اسمس عاشقانه

 ای نـــســـیـــم هــا
خاطره ی مرا به آن جا برید که برای نخستین بار
دل من به تپش های دلی دیگر پاسخ گفت ...

پیام عاشقانه

 خبری از دل نیست
فکر کنم جایی گرفتار کسیست
تو نمیدانی چه کس با دل من سرگرم است ؟
دیرزمانیست کزان بیخبرم
شاید آنکس که دلم را به غنیمت برده
من و تنهایی من را به عوض میخواهد .

پیام کوتاه عاشقانه

تو را آرزو نخواهم کرد هیچ وقت
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی
با دل خود نه با آرزوی من .

اس عاشقانه جدید

روزها گذشت و شب ها سپری شد و تو همان خوب دیروزی ...

sms asheghane

کاش میدانستی دنیا باهمه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن نداردبه رسم سپاس نوشتم که بدانی‏ " برام عزیزی‏ "

پیامک های عاشقانه

چه خوش خیال است ...
فاصله را می گویم ...
به خیالش تو را از من دور کرده ...
نمیداند جای تو در قلب من است ...

اسمس رمانتیک

دیوانه ای را گفتند :
چه خواهی از خدای خویش ؟
دیوانه گفت عقل سالم تا دوباره دیوانه شوم برای یار خویش .