اس ام اس عاشقانه

 

عشق ، اگر عشق باشد
ناممکن ترین ها را امکان می بخشد
تنها برکه ای ست که می توانی
در آن غرق شوی و اما نفس بکشی.

اس ام اس

آغوشی باش
و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن
بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود
فقط نگاه باشد و نفس
زندگی آنقدرها دوام نمی آورد
همین حالا هم دیر است.

اس ام اس 92

دوست داشتن را نه می نویسند نه می گویند
ثابت می کنند.

اس ام اس Love

چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است
وقتی تو یک ثانیه هم در کنارم نیستی.

اس ام اس احساسی

سرکش بودم به حیله رامم کردی
ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی
خوش چرخاندی کمند گیسویت را
در تاریکی اسیر دامم کردی.

اس ام اس جدید

برای یک ثانیه عاشقم باش
من باتری ساعتم را در می آورم.

اس ام اس دوست داشتن

هروقت تونستی به کسی آرامش ببخشی بدون عشقت واقعیه
وگرنه دوست داشتنی که آرامش معشوقو بگیره خودخواهیه.

اس ام اس رمانتیک

برایم تعریف کن
هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد.

اس ام اس عاشقانه

برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد
همانجا که همیشه تنها می نشینم.

اس ام اس عاشقانه جدید

چه زیباست خیالی که تو را
از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام.

اس ام اس عاشقانه غمگین

آسان تر نگاهم کن
دلم تا عشق بیشتر نمی داند.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود
حتی همین دلتنگی های من.

اس عاشقانه

چشم های تــو یک مرض مسری دارند
هربار نگاه می کنم تب می کند ، وجودم.

اسمس باحال جدید

دلم اگر برای تو تنگ می شود
ببخش روزم اینگونه قشنگ می شود.

اسمس جدید قشنگ

آغوش گرمم باش
بگذار فراموش کنم لحظه هایی
را که در سرمای بی کسی لرزیدم.

اسمس عاشقانه

تمام دردها فراموشم می شود
وقتی چشمان تو در مقابل خیالم، قَد عَلَم می کنند.

پیامک عاشقانه

تا تو هستی که دستانم را بگیری
آرزو می کنم هر روز زمین بخورم
کاش تابستان ها هم برفی بود.

اسمس

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی
و تو گفتی هستم
تا نفس هست کنارت هستم.

اسمس عاشقانه جدید

دقت کردین جمله ی دوستت دارم سوالی نیست
ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن.

اس باحال عاشقانه

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم
بهرت به سرای من بخواب چه کنم
یک دم به سوال جوابده ای دوست
روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم.

پیام کوتاه عاشقانه

تو آن نیستی که به یادت بیاورم
تو آن همیشه ای که به یادم می مانی.

متن عاشقانه

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است
باور کن.

جملات عاشقانه

آن روز که همدیگر را یافتیم
یافتنمان هنر نبود
هنر این است همدیگر را گم نکنیم.

دلنوشته عاشقانه

سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند
بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند
قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت
غرق در خون یک نفس دارد دعایت می کند.

پیامک عاشقانه توپ

معنای خوشبختی این است که
در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد.

پیام عاشقانه

گاهی به خاطرش ماندن را تحمل کن
رفتن از دست همه بر می آید.

sms asheghane

عاشق اسمم می شوم
وقتی تو صدایم می کنی.

پیامک های عاشقانه

عشــق
همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت می خندی
تا از تمام غصه هایم رها شوم.

اسمس رمانتیک

از ساختار دنیا اطلاع زیادی ندارم ولی
من هم دوست داشتم دنیای کسی باشم.

اسمس باحال

بزرگترین خوشبختی این است که
خداوند آنقدر عزیزت بدارد
که وجودت آرامش بخش دیگران باشد.

پیامک احساسی

جای من یک دل سیر
چشم در آینه انداز و بگو ، بهترینم
ای دوست ، یادگار دیروز
دل من سیر برایت تنگ است.

اس

کسى که براى حل معادلات و مسائل دلتون وقت می زاره
خیلى دوستون داره، بیکار نیست
هواشو داشته باشین.