اس ام اس عاشقانه

 

برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو.

sms asheghane

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد
و رمز جدول چنین بود :
دوستم بدار.

اس ام اس

افکار عاشقانه ام را، جمع که می کنم
دسته گلی می شود، شبیه تو، برای تو.

اس ام اس احساسی

عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
تا نشد رسوای عالم، نشد استاد عشق
نیمه رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست.

اس ام اس عاشقانه

اینم از زندگی ما اونیکه دوستش نداری اصرار پشت اصرار اونیکه دوستش داری انگار نه انگار.

اس ام اس عاشقانه توپ

گاهی آدم ها میروند نه برای اینکه دلیلی برای ماندن ندارند بلکه آنقدر کوچکند که تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند.

پیامک عاشقانه

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی.

پیام کوتاه عاشقانه

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی.

اسمس عاشقانه

غرق در اندیشه ات سوار تاکسی شدم،چند اسکناس به راننده دادم،بابت کرایه دو نفر،پیش از آنکه دریابم تنهایم.

اس عاشقانه

دوری پایان دوستی نیست انگار لطیف ترین غم دنیاست.

اسمس جدید عاشقانه

همه نیمکتهای پارک دو نفره اند بیخیال در نبودنت روی چمن می نشینم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت
و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

چه رسم تلخی ست
تو، بی خبر از من و تمام من، درگیر تو.

اس ام اس عاشقانه خفن

دیکتاتور
تویی و آغوشت
که هر بار
مرا تسلیم می کند.

پیامک احساسی

هرکس جای من بود، می بُرید
اما من هنوز می دوزم، چشم امید به راه.

اسمس رمانتیک

نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند. زمین با تمام هنرهایش، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم.

اس مس جدید عاشقانه

با چشمک یک ستاره عاشق شده بود
با ساده ترین اشاره عاشق شده بود
شب رفت و ستاره اش به فردا پیوست
افسوس که او دوباره عاشق شده بود.