اس ام اس عاشقانه

 

زندگی تعداد نفس ها نیست
زندگی تعداد لبخند های کسانیست که دوستشان داریم.

اس ام اس

بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم
را الکی خرج نمیکنم
جز برای مهربانی خودت.

اس ام اس Love

زنـــدگی بهانه استـــ
من هوا را به امید
همنفسی
با تو
تنفس می کنم.

اس ام اس احساسی

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی.

اس ام اس دوست داشتن

این جمله را هرگز فراموش نکن
" برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است "

اس ام اس عاشقانه

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی ! دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه
اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو

اس ام اس عاشقانه توپ

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت !

اس ام اس عاشقانه جدید

کلافه کرده ای مرا
چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است ؟

اس ام اس عاشقانه خفن

تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش
آرزوےِ هر روز مـَن استـــ
پـَخشِ زنده ےِ
نگـاهِ توستــ، هَمیـن.

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

بـه شـــوق ِ دیــــدارت
چه آب و جـارویــی
راه انـــداخــتــه انـــد 
چشـم هـا و مـژه هـایـم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم.

اس ام اس عاشقانه سنگین

تقسیم میکنم، سهم روزهای آینده ام را
یا در کنار تو یا در یاد تو.

اس ام اس عاشقانه غمگین

کاش خدا سه چیز را نمی آفرید
عشق، غرور و دروغ ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش میگیرم
مردانگی های تو فیزیک را هم نابود میکند ، من را که دیگر هیچ.

اس عاشقانه

بی خیال است ، خیلی بی خیال ؛ همان کسی که تمام خیال من است.

اسمس عاشقانه

نویسنده ها " سیگار " می کشند
شاعرها " هجران "
نقاش ها " تابلو "
زندانی ها " تنهایی "
دزدها “ سرک ”
مریضها " درد "
بچه ها " قد "
و من برای کشیدن ، " نفسهای تو " را انتخاب می کنم.

جملات عاشقانه مخصوص اس ام اس

کاش می گفتی دوستت دارم قلبم می ریخت
تکه های پازل را با هم از زمین برمیداشتیم و پازل را با هم از اول می چیدیم
و تو میدیدی که تکه گم شده اش بودی.

پیام عاشقانه

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری.

پیام کوتاه عاشقانه

لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن
لیاقت می خواهد “شریک ” شدن
تو خوش باش به همین “با هم ” بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز
من میخندم به فرداهایت.

پیامک جدید عاشقانه

دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار.