اس ام اس عاشقانه

 

تمام شهر تویی
وقتی دست‌ هایت را در دست می‌گیرم‌
و انگشتانت، خیابان‌های درازی می‌شوند برای قدم زدن.

اس عاشقانه

برای لب هایت لبی دارم
برای چشمهایت چشمی
برای دستهایت دستی
اما برای دلت، دلی دارم که خانه ات می شود، برای همیشه.

اسمس عاشقانه جدید

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد
دستهای " ﺗو " که باشد ملالی نیست
با نگاه “ ﺗﻮ” گره از همه چیز باز میشود
حتی از دل گره خورده من.

پیامک عاشقانه

آن روز که همدیگر را یافتیم، یافتنمان هنر نبود
هنر این است که همدیگر را گم نکنیم.

اس ام اس

نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی.

اس ام اس عاشقانه

آرزویم با تو بودن است
اما نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو
آرزویم این است
که بخواهی و بمانی
نه اینکه بمانی به خواهشم.

اس باحال عاشقانه

دلم یه رمان میخواد
اولش من و تو باشیم
آخرش ما.

پیام کوتاه عاشقانه

بی هیچ دلیلی دوستت دارم
تا نقض کنم
قانونی را، که هنوزدلیل می طلبد.

متن عاشقانه

هرکه فرهاد شود در ره عشق / همه کس در نظرش شیرین است
تهمت کفر به عاشق نزنید / عاشقی پاکترین آیین است.

جملات عاشقانه

عشقت نه سرسری است که از سر به در شود
مهرت نه عارضی است که جای دگر شود
عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم
با شیر اندرون شد و با جان به در شود.

دلنوشته عاشقانه

تو
ماه را دوسـت داری
من
ماه هاست که، تو را.

اس مس جدید عاشقانه

قایقت می شوم بادبانم باش ، بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم باد هوا شود دورترمان کند.

اس ام اس عاشقانه غمگین

دلم، یک مزرعه مى خواهد
یک “ تو ”
یک “ من ”
و گندم زارى طلایى رنگ
که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد.

اس مس جدید آذرماه

فقط یک بار می توان در طول عمر عاشق شد
دفعه ی دوم دیگه خبری از
جنس اصل نیست.

پیامک عاشقانه توپ

زندگی شاید آن لحظه مسدودیست
که نگاه من در 
نی نی چشمان تو 
خود را 
ویران می سازد.

پیام عاشقانه

سر و ته این حرفها را که بزنم
باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی.

sms asheghane

هـیـچ مــے دآنـسـتــے ؟
زیـبـآتـریـن عـآشـقـآنـهـ اـے کـهــ بـرآیـمــ گـفـتــے
وقـتــے بـود
کـهــ اسـمـمـــ رآ بـآ «میم» بـهــ انـتـهـآ رسـآنـدـے.

پیامک های عاشقانه

اینقدر تو زندون قلبت شلوغ میکنم ، اینقدر زندونی ها رو اذیت میکنم که منو بفرستی تو انفرادی قلبت.

اس ام اس جدید فاز بالا

آهسته فتح کرده ای با چشمهایت
هرچه داشته ام را
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست.

اسمس عاشقانه

نه روز، نه شب
تنها شمارش نفس های ” تو ” ، عمر من است.

اسمس باحال

یک مرد چه میخواهد ؟
دستی که بگیرد در دست
چتری که بگیرد بر دوش
یک همقدم عاشق
با او بشود مدهوش.

اسمس رمانتیک

عشق یعنی :
طوری نگام کنی که انگار
آدم قحطه.

پیامک احساسی

عشق یعنی :
وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی
وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی
وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه
و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی.