اس ام اس عاشقانه

 

سهم "من" از "تو" عشق نیست، ذوق نیست، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند.

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

نزدیکی در فاصله نیست، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی.

اس ام اس عاشقانه

یوسف و زلیخا را بی خیال
من
در آغوش همین پیراهن یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم.

اس ام اس عاشقانه تازه

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید.

اس ام اس عشق ناب

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم، خیالت را به سر دارم.

اس ام اس عشق پاک

دوستت دارم قد تمام دوستت دارم هایی که مجنون در گوش لیلی زمزمه کرد و قد شوق فرهاد برای شیرینش.

اسمس عشق

از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند.

اس ام اس عاشق

خیال قشنگی ست
شنیدن صدای خش خش برگ ها
بر زیر پاهایمان.

اس ام اس

دلتنگ نشدی ببینی
چگونه خوبترین خاطره ها
بی رحم ترینشان می شود.

پیامک عاشقانه

آری دستانم سرد است، آنقدر سرد که هیچکس دوست ندارد آن ها را گرم کند، آخر میدانی دستان سردم دستان گرم تورا درآغوش گرفته است.

پیام کوتاه عاشقانه

من مانده ام با یاد تو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجره ای پا به ماه.

اسمس عاشقانه

پنداشتی که چون ز تو بگسستم / دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش / بر جان من شراره ی دیگر نیست.

hshlhs uharhki

با توام بی حضور تو، بی منی با حضور من
می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟
همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم.

hsls

زندگی جیره مختصری است مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است مثل ی حبه قند زندگی را باعشق نوش جان باید کرد.

متن عاشقانه

گریه آخر شب هایم انگار کافی نبود این روز ها به یاد صبح بخیر هایت اول صبح هم گریه میکنم.

اس مس رمانتیک

خیلی دوستت دارم اما نمی دونم خیلی رو چطوری بنویسم که خیلی خونده بشه.