اس ام اس عاشقانه

 

عزیز دلم
کمی کمتر مهربان باش
کمتر خوب
بگذار من هم خودی نشان دهم.

اس عاشقانه

هر جای این سرزمینی باش
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد.

اسمس عاشقانه جدید

موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟
به نام خدا
فرسنگ ها دور از آغوشش.

اسمس عاشقانه توپ

ظاهرا فراموشت کردم....
ولی نمیدونم چرا هر وقت کسی برایم دعای خیری میکند ناخداگاه یاد تو می افتم و تو می شی همه ی ارزویم...

پیامک عاشقانه

♥ منـــ از تمامــِ دنیا ♥
♥ فقط آن دایرهـ ی چشمانـــ تو را میخواهمـــ ، ♥
♥ وقتی کهـ در شفافیتشــ ، ♥
♥ بازتابـــ عکســـ خودمـــ را میبینمـ ♥

اس ام اس

چشمت را شعـــر می کنم ؛
چشمک مـــی زنی ...
قافیه به هــم می ریزد !

اس ام اس عاشقانه

برف باشد
باران
یا آفتاب
چتر نمیخواهم....
بگو معنی لغات را از نو بنویسند
"امنیت"
حصار دست های توست و
"دیوانگی"
دل باختن با تمام وجود ب توست
"زندگی"
معنی نگاه عاشقانه تو به من است...

اس باحال عاشقانه

از خورشید روزنه ای برایم بس،از آسمان ستاره ای برایم بس،از باران قطره ای اما همین کم را نیز به نیم نگاهت می فروشم.

پیام کوتاه عاشقانه

خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟! همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختی !

متن عاشقانه

بودنت1جور
نبودنت1جور
تواین2نیای جورواجور
2ستتدارم ناجور

جملات عاشقانه

به عشقت تا ته دنیا
به جنگ هرکسی میرم
چه تقدیری از این بهتر 
ک از عشق تو میمیرم...

دلنوشته عاشقانه

آرامش یعنی هر وقت قهر کردی مطمئن باشی بجزء تو هیچکس جاتو نمیگیره!!!

اس مس جدید عاشقانه

ﭘﺎﺭﮎ = ﭘـﻨﭽـــَــــﺮﯼ، ﺍﻣﺎ ﺗـــﻮ ﻧﻪ!
ﻫﺮﺟﺎﯼ ﺩﻟــــﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ، ﭘــــﺎﺭﮎ ﮐـــﻦ!

اس ام اس عاشقانه غمگین

فراموش شدنی نیستی مانند ماه که با هیچ دستمالی از شیشه پنجره پاک نمیشود

پیامک عاشقانه توپ

گاهی وقت ها واژه از پس ابراز علاقه ام به تو بر نمی آید...
بغلم می آیی ؟

اس مس جدید دی ماه 92

نوازشگـــــــــــرِ خوبی نَبودی !
سفید شده تـــــــــار مویی کِه 
یــــــــــــه روز
قـــــــسَم خُوردی با دُنــــــــــــیا عوضش نِمی کُنـــــی..!!

پیام عاشقانه

چشم تو
دریا دریا آرامشه
منو به سمتت میکشه 
آروم
آرومه جونم
ماله تو حسه عاشقونم
موی تو
گندم زاره منه
عشقه بی تکراره منه
چشماتو
نبند چشماتو
نگیر از من اون خنده هاتو
بذار تو چشمات
عشقو ببینم
کنارت بشینم
بذار آروم دستاتو بگیرم
من آروم میمیرم

sms asheghane

مخاطب خاص من! خاص بودن خاصیت توست! تــو همیشه خاص می مونی چون سلیقه ی منی

پیامک های عاشقانه

عشق تلخ: چرا دیرکرده است؟
پرسید: چرا دیر کرده است؟ 
نکند دل دیگر او را اسیر کرده است؟
خندیدم و گفتم: او فقط اسیر من است‚ تنها دقایقی تاخیر کرده است
گفتم امروز هوا بارانی بوده‚شاید موعد قرار تغییر کرده است
خندیدبه سادگیم و گفت: احساس پاک تو را زنجیر کرده است
گفتم ازعشق من چنین سخن مگوی
گفت خوابی، او سال ها دیر کرده است
در آینه به خود نگاه میکنم! آه عشق او عجب مرا پیر کرده است
راست گفت آینه که منتظر نباش
( به راستی او برای همیشه دیر کرده است )

اس ام اس جدید فاز بالا

باران می بارد امشب
دلم غم دارد امشب
ارام جان خسته ره می سپارد امشب

اسمس عاشقانه

چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟
با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟
گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست
تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟

اسمس باحال

عکسِ زیبایت را، گذاشته ام روبریِ چشمان ام؛؛؛
از پشتِ آن قابِ عینک ضخیمِ شیشه ای؛؛؛
با دستان آویخته در هم…؛؛؛
زل زده ای به من؛؛؛
با آن نگاهِ آرامُ عمیق؛؛؛
من !، کلماتم ازتو؛؛؛
بویِ پرستش می گیرد؛؛؛
بی آنکه رنگِ تردید بردارد..؛؛
اینجا !
پس از سالها؛؛؛
معنیِ متفاوتی از تو را زمزمه می کنم…؛؛؛
و نام شیرین ات را؛؛؛
آهسته و آرام…؛؛؛

اسمس رمانتیک

با خطی زیبا در آخرین صفحه اش نوشته بود:
مراقب باش؛
دست روزگار هلت میده
ولی قرار نیست تو بیفتی
اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی اوج میگیری
به همین سادگی

پیامک احساسی

به نام خدا....
شاید یکی از زیباترین صفاتی که در مورد حضرت عباس (ع) شنیدم وتحت تاثیر قرارم داد متن شعر رضا صادقی بود که میگفت :** ای امید لحظه های ناگزیر..... **
**ساقی بی دست.... دستم را بگیر... **
الهی به امید تو!

اس جدید

عشق چیست::::
به کوه گفتم عشق چیست؟! لرزید، به ابر گفتم عشق چیست؟! بارید
به باد گفتم عشق چیست؟! وزید ، به پروانه گفتم عشق چیست؟!نالید
به گل گفتم عشق چیست؟! پرپر شد ، به انسان گفتم عشق چیست؟!
اشک از دیدگاهش جاری شد و گفت: دیوانگیست.

عاشقانه ترین اس مس ها

اکنون روز آنست که خویشتن را دریابی 
و عشق را به خود هدیه دهی و بردباری را
که سخت نیازمند آنی
و امروز هم آنست که آهنگ رفتن کنی
آهنگ فردای روشن خویشتن را ...

سایت عاشقانه

ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮچکم فرﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾﯽ میکنی ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ
ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ بهترین ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺷﺘﻦ …!

وبلاگ عاشقانه

ﺍﺯ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﻭ ﭘﯿﺮﺯﻧﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ ﺷﺼﺖ ﺳﺎﻝ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ؟
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﺎ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﻧﺴﻠﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ، ﻭﻗﺘﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯽ ﺷﺪ ﺗﻌﻤﯿﺮﺵ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ … ﻧﻪ ﺗﻌﻮﯾﺾ!

عاشقانه

یاد گرفتم: ادم حق داره کم بیاره اما...
حق نداره واسه کسی که دوسش داره کم بذاره...

live

هرجا حرف از عشق میشه میگن دروغه ولی عشق دروغ نیست بلکه انسان هایی هستند که بانام عاشق دروغ میگویند ...

عشق

"بــوســــه" دیــگــر افــاقـــه نــمــــی کــُنــــَد...
تــــ♥ـــو را بـایَــد گــــاز گــرفـــت...!!

sms live

زن جنس ....عجیبی است.
انگار درست شده تا روی عشق را کم کند.

اس ام اس جدید دی ماه 92

تو را به یاد آن روز
تو را به یاد گلبرگ های خشک آن روز خشکیده
تو را به روز اول بار دیدنت
تو را به اولین نگاه عاشقانه
تو را به یاد باران روز نیامده ات
تو را به تنهایی روز رفتنت
تو را به باران روز برگشتنت
تنهایم مگذار دیگر

پیامک احساس

رو شیشه نـــازک دل آدمـــا
اگـــه قلبــــــ ـــی کشیدی
باید مــــــــردونـه پـــــــاش وایســــی ..