اس ام اس عاشقانه

 

نمیدونم چرا گاهی چشام خیس میشن ؟
میگن حساسیت فصلیه
آره من به این فصلای بدون تو حساسیت دارم.

اس عاشقانه

میگن عاشقا بارون و دوست دارن ولی من یه چیزی رو هیچوقت نگفتم
چه بارون بباره چه بارون نباره با هر اتفاقی به یادت می افتم.

اسمس عاشقانه توپ

از هر چه من و ماست، چو دیوانه گذشتم
مستی نخرد کوی تو، فرزانه گذشتم
عاقل نشود پیر خرابات من امشب
تا ناله صبح، می زده مستانه گذشتم.

اسمس عاشقانه جدید

من ازهفت سنگ میترسم، میترسم آنقدر سنگ روی سنگ بچینیم که دیواری مارا ازهم جدا کند
بیا لى لی بازی کنیم که در هر رفتنی دوباره برگردیم.

اسمس عاشقانه توپ

پرسه زدن در خیالت
زیباترین نیاز من است
هوایم باش
تا نفسم نگیرد.

پیامک عاشقانه

واسه دوست داشتن تو بود اگه من اومدم دنیا
تو از موندن میگیو من بازم آرووم میگیرم
بازم حرفای شیرینو منی که تحت تاثیرم.

اس ام اس

آدمی که دلبر دارد
باید از هرچه غیر اوست دل بردارد.

اس ام اس عاشقانه

تو بمان حتی اگر ساکت و مشغول کارهای خودت باشی همین که شاهد حضورت باشم کافیست.

اس باحال عاشقانه

حرف مرا تنها از خودم بشنو
بگذار تمام کاغذها از حسودی بمیرند.

پیام کوتاه عاشقانه

ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻬﺖ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺟﺸﻤﺎﺕ ﻧﻠﻐﺰﻩ
ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻬﺖ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﻗﻠﺒﺖ ﻧﻠﺮﺯﻩ
ﻛﻨﺎﺭﺕ ﻧﺒﻮﺩم ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻬﺖ ﺑﻮﺩ
ﺍﺯ ﻋﻤﻖ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻬﺖ ﺑﻮﺩ.

متن عاشقانه

تمام ِ این چند سال و اَندی عمرم به کنار
من فقط
به اندازه ی همان صَدُم های ثانیه ای که
در هوای ِ عطرِ ِ اغوش ت♥ نفس کشیدم
زندگی کردم.

دلنوشته عاشقانه

از سـرمـای زمـسـتـان نـمـی تـرسـم
وقـتـی بـه تـو گـرم اسـت دلـم.

جملات عاشقانه

زیبایی قلبت را نمیشود ترسیم کرد
اما مهربانیت را لمس میکنم.

اس مس جدید عاشقانه

وقتی پایان همه بن بست های زندگی ام تــــــــ♥ـــــــو، ایستاده ای
کاش زندانی بن بست ها شوم و فقط تــــــ♥ـــــــــو کنارم باشی

اس ام اس عاشقانه غمگین

به سلامتیه چشمای لیلی چون پشت چشاش نوشته بود:
نفرین به جهانی که غمش قسمت ما شد.

پیامک عاشقانه توپ

مهم نیست خودت با کی کجا باشی
مهم اینه که دلت با کی کجاست
همین خودش خوبه که کنار اون خوبی.

اس مس جدید دی ماه 92

می پرسی: چقدر دوستم داری؟
می خندم: جهان را متر کرده ای؟

پیام عاشقانه

اس ام اس یعنی سرک کشیدن توقلب کسی که عاشقش هستی
و با زبون بی زبونی بگی کنارت نیستم اما همیشه بیادتم.

sms asheghane

خاص ترینم
انگشتان دستت زیباترین تسبیح برای نیایش های عاشقانه من است.

پیامک های عاشقانه

من رسم دوستیم مثل نان نیست
که گرمش در سفره دل باشد و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد
همیشه هستی
همین حوالی
در قلبم.

اس ام اس جدید فاز بالا

ای عشق
چشمان مشکی تو جوهر قلم من است
نگاه تو بوی تمام عاشقانه های مرا میدهد
ای عشق
خنده ی لبانت دیوان شعر من است
گویا سالهاست که در چال گونه ات افتاده ام و زمین گیر شدم
ای عشق من!تو نگاه کن تا من بنویسم
تو بخند تا من عاشقانه مرورت کنم
ای عشق تو بمان تا من زندگی کنم.

اسمس عاشقانه

عشقم خوب میشوم
وقتی لبخندت را میبینم.

اسمس باحال

تـــو همانــی که دلــم لک زده لبخنـــدش را
آن که هرگـــز نتوان یـافت همانـــندش را.

اسمس رمانتیک

وقـتـی بـه آغـوشـم پـنـاه مـیـاری
خـسـتـه از هـمـه ی دوری هـا
تـو در آغـوشـم آروم مـیگـیـری
و
مـن مـشـتـی از مـوهـاتـو تـوی دسـت مـیـگـیـرم
بـو مـی کـنـم، مـیـبـوسـم
بـرای آرامـــــش خـــودم.

پیامک احساسی

چه سر به راه است
" یادت " را می گویم
از گوشه دلم تکان نمی خورد.

اس جدید

بادبادک ها هر چقدر هم که اوج بگیرند هنوز با نخ اسیر زمین اند
من اما با تو
با آغوش گرمت
با تمام بوسه هایت
روی همین زمین به اوج میرسم.

عاشقانه ترین اس مس ها

بعضی وقت ها
شعرهای ضعیفم را برایت می خوانم
تا نظرات کارشناسانه ات عاشق ترم کند.

سایت عاشقانه

عاشق شدن خیلی راحته هممونم خوب بلدیم عاشق بشیم
چیزی که مهمتره و خیلی سخت تره اینه که عاشق بمونیم
عشق مثل گل مراقبت می خواد وگر نه پرپر می شه
بیاید بیشتر مراقب عشقامون باشیم.

وبلاگ عاشقانه

یادت باشد
به خوابم آمدی
بیدارم کنی بِبوسمت.

عاشقانه

کوهو میذارم رو دوشم رخت هر جنگو می پوشم موجو از دریا می گیرم شیره ی سنگو می دوشم میارم ماهو تو خونه می گیرم با دو نشونه همه ی خاک زمینو می شمارم دونه به دونه اگه چشمات بگن آره هیچ کدوم کاری نداره.

live

آسمان به آسمان، کوچه به کوچه، رویا به رویا هر جا که مینگرم با منی، اما دلم برایت تنگ می شود.

عشق

میدانی که دلم اسیرقلبت شده است
میدانی نفسم بند نگاهت شده است
میدانی که تنم خمار نوازشهای گاه گاهت شده است
میدانم که میدانی
اما
به روی خود نمی آری.

مسیج جدید عاشقانه

عشق اگرچه حرف ربط نیست
ربط می‌دهد مرا به تو
شوق را به جان
رنج را به روح
همچنان که باد
خاک را به دشت
ابر را به کوه.

sms live

ماه من مبادا گرفته باشی
که شهری را به نماز ایات وا میدارم
بین این همه ادم نمیدانم چرا به تو پیله کرده ام
شاید با تو پروانه میشوم
چه گرمای حضورت چه سرمای نبودنت را دوست دارم
ابر من باش و دلم را بتکان.

اس ام اس جدید دی ماه

واژه را به تازیانه میگیرم
اگردر ذهنم جز
یاد تو جارے شود.

پیامک احساس

نیمه گمشده ام نیستی تا با نیمه دیگر به جستجویت برخیزم
تو
تمام گمشده منی.

اس مس جدید

داشتنت
مثل نم نم بارون جاده شمال
مثل خواب بعد از ظهر
مثل آهنگ های قدیمی
مثل دیالوگ های فیلم شب یلدا
آی میچسبه.

عاشقانه ترین اس ام اس ها

پرندگان هنگام پرواز هیچ مرزی نمی شناسند
انسانها هنگام دوست داشتن.

باحال ترین اس ام اس ها

جای رد پای، تو توی قلب من
پر نمیشه هرگز، تویی تمام من
کوک تار قلبم، تار موی توست
تک دلیل بودن، بودن کنار توووووست.

رمانتیک ترین اس ام اس ها

مادر بزرگ میگفت:
قلبت که بی نظم زد از همیشه عاشقتری
اشکت که بی اختیار ریخت ازهمیشه دلتنگ تری
شبت که با درد گذشت فکرت از همیشه درگیرترست.